Lars Hassel Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Det vil bli nødvendig med en som kan erstatte meg på ENOS, siden jeg brått fant ut at jeg skal en tur til Gran Canaria! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kåre Forland Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Kjempeflott tiltak. Dette har jeg virkelig tro på er det som skal til, for å få meg ned fra det berømte gjerdet. Har faktisk håpet at det skulle komme noe sånnt, mens jeg har sittet der oppe i en halv mannsalder og grodd fast. Nå øyner jeg endelig et håp om å komme meg ned på den rette siden. Takk til dere alle som tar i et tak, og bidrar til å få i stand dette. Gleder meg til å se resultatet. Igjen tusen takk, og lykke til med prosjektet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Elvheim Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Starta opp pcen her om dagen med bsod så planen gikk keis med å filme wilcoen på en tur. Håper nye minnebrikker kommer på mandag, viss ikke det er mer alvorlig feil på pcen da så stiller jeg opp. Om ikke så skal jeg prøve å få disp til å bruke fruen sin laptop som litt atc :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Njål Johannessen Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 må nok meddele samme dårlige nyheter for min posison da jeg skal og avgåre til Gran Canaria Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Sæther Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 kan ikke vi som naboene våre spørre om hjelp? tenker da fra Sverige eller Danmark.. å da hadde det jo vært utrulig morro om vi hadde fått fylt opp absolutt alle atc possisjoner som er=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Arnesen Høiseth Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 I hele verden? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Sæther Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 neei på engm å enbr gjærne noen flere åå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Arnesen Høiseth Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Se listen over controllere noen få innlegg lenger opp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Sæther Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 jo har sett på den, men etter hva jeg vet så er det på engm 2twr, å 3app/dep.. er litt usikker på enbr, men om dette skal gjøres sikkelig med best mulig utgangspunk så mener JEG at absolutt ALLE possisjoner på disse flyplassene bør fylles opp, samme med CTR får dette vil jo antakelig trekke til seg flere piloter enn vi som flyr mellom engm å enbr^^ som sagt et forslag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Dette høres ut som en knallbra idé Jeg er med som pilot eller ATC! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Nysveen Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 ENBR har 3 "APP posisjoner". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Henriksen Skrevet 7. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2009 Vi har for lite folk til filmingen, både piloter og folk til det praktiske rundt det. Da eventet er imorgen og 1 pilot har meldt seg og ingen tester for å se at dette kan gå, ingen info gitt om hva filmen bør inneholde osv så må vi avlyse for denne gang. Dette fordi jeg ønsker at dette skal det bli bra kvalitet på og ingen "hastefilm" samt at vi er for få til å gjennømføre det. Så blir videoflighten avlyst for alltid da? Nei, jeg tror vi kan få til prosjektet iløpet av januar måned neste år, da har vi god tid til planlegging og "headhunting" av piloter Jeg håper fremdeles alle ATC gutta og piloter ønsker å stille opp imorgen da ingenting er i veien for at vi kan kjøre et minievent denne dagen, selv om ikke det blir noen filming! Jeg stiller opp som Oslo Control som erstatter for Lars Petter, hvis noen andre ønsker Oslo istedenfor så kommer jeg å flyr Så møt opp imorgen folkens så satser vi på full ATC dekning mellom Bergen og Oslo! Dere ATC'er bør booke via vroute om dere kan så trekker vi mer trafikk. Folk som enda ikke er medlem av VATSIM kan melde seg inn og logge opp på ENBR Bergen eller ENGM Oslo imorgen hvis dere vil lytte på frekvensen og se på trafikken, hvem vet kanskje dere til slutt kaller opp tårnet for klarering iløpet av kvelden Vell møtt imorgen, så prøver vi alt vi kan å få videoflighten til i Januar - mer info vil komme! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Ruud Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Jeg møter uansett opp i morgen, og kan vi ikke kalle dette et invitasjons-event for nykommere der de kan prøve seg så mye de vil? Jeg kan med glede introdusere en eller annen for Vatsim i morgen, dersom det er behov for det.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Henriksen Skrevet 8. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2009 Høres ut som en kjempeide Morten! Vi kan jo si det sånn at nybegynnere og piloter som vil hjelpe disse kan møtes inne på Teamspeak serveren til vaccsca? Her kan Teamspeak lastes ned, serveren er ts.vaccsca.org Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Stangenes Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Jeg vil bare si at jeg gjerne kunne deltatt på denne eventen, men jeg flyr 747, og det var ikke listet som mulighet. Bare nevner det. Ellers stiller jeg alltid opp for folk som har lyst til å prøve vatsim. Det er kjempehyggelig, og tror de fleste synes det er veldig spennende Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Andreas: Du må gjerne møte opp på TS og hjelpe hvis noen trenger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Stangenes Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Gjør jeg gjerne :)om ikke noe annet så får jeg jo pratet litt med dere, og det er jo veldig fint Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mateusz Kostrzewa Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Imed at filming er avlyst (eller "utastt") så blir det til at jeg flyr inn med cargo fra Moskva. Altså ikke noe ENBR_TWR på meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai Dreyer Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Anders, hvis dere ikke skal filme noe som helst i kveld, er det ikke heller lurt at dere støtter oppom Tårn utsjekken på Værnes fra kl 20:30? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Stangenes Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Jeg kommer en tur innom værnes i kveld da - så sant jeg ikke sovner i sokkene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Henriksen Skrevet 8. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2009 Hmm, "eventet" er jo annonsert 19-20 så det skulle ikke forstyrre utsjekken din Kai. Er du lur så kanskje du flytter utsjekken fra ENVA til ENBR og starter der 20:30, kanskje litt større sjangs for trafikk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Arild Gjemble Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Blir travelt i kveld skjønner jeg, både tur til Værners og også en tur LIMC-LIRF. Først til Værnes en tur og senere Italiatur. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Henriksen Skrevet 8. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2009 ATC ikveld: ENGM_DEL Gardermoen Delivery [color:#000099]Jakob Bronstad[/color] ENGM_GND Gardermoen Ground [color:#000099]Even Rognlien[/color] ENGM_TWR Gardermoen Tower [color:#000099]Einar Kristiansen[/color] ENGM_APP Oslo Approach LEDIG! ENOS_CTR Oslo Control [color:#000099]Anders Henriksen[/color] ENOR_S_CTR Norway South Control [color:#000099]Eivind Fosse[/color] ENBR_APP Bergen Radar [color:#000099]Jan Tore Elvheim[/color] ENBR_TWR Bergen Tower [color:#000099]Alexander Lund[/color] ENBR_GND Bergen Ground LEDIG! Bergen ground og Gardermoen Approach er ledig, bare å logge seg på Starter fra 19:00 så får vi se hvor lenge vi holder det gående. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Nysveen Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 men jeg flyr 747, og det var ikke listet som mulighet. Denne er fult mulig å operere på Flesland. 27 og 24 har plass til den. Eventuelt så pleier Antonov besetningen (når de er der), å parkere kjerren sin på tvers av 11,12 og 13. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jakob Arne Brønstad Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 HUSK Å BOOKE! de som booker før dere har pri! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Klepp Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Det ble overtid på jobb idag, så det er fritt fram på ENBR_APP.. Nysveen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Nysveen Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Undertegnede har pakket headset ned for hjemreise i morgen. Jeg frykter at hvis jeg åpner bagen igjen får jeg aldri lukket den igjen. Har fått alt for mye greier som skal være med til neste tjenestested. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Henriksen Skrevet 8. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2009 Da mangler vi bare Oslo Approach og Bergen ground så er samtlige possisjoner på listen over online Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Er forøvrig bare 3 stykker på TS. Logg på folkens Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Henriksen Skrevet 8. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2009 Glemte å nevne det tidligere, for å flytte seg til andre kanaler enn "general chat" på teamspeak så må man registrere seg, dette gjøres via menyen i toppen: Self -> Register With Server Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.