Gå til innhold

video av en VATSIM flight


Anders Henriksen

Anbefalte innlegg

  • Svar 101
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Kjempeflott tiltak.

Dette har jeg virkelig tro på er det som skal til, for å få meg ned fra det berømte gjerdet. Har faktisk håpet at det skulle komme noe sånnt, mens jeg har sittet der oppe i en halv mannsalder og grodd fast. Nå øyner jeg endelig et håp om å komme meg ned på den rette siden. Takk til dere alle som tar i et tak, og bidrar til å få i stand dette. Gleder meg til å se resultatet. Igjen tusen takk, og lykke til med prosjektet.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo har sett på den, men etter hva jeg vet så er det på engm 2twr, å 3app/dep..

er litt usikker på enbr, men om dette skal gjøres sikkelig med best mulig utgangspunk så mener JEG at absolutt ALLE possisjoner på disse flyplassene bør fylles opp, samme med CTR får dette vil jo antakelig trekke til seg flere piloter enn vi som flyr mellom engm å enbr^^

som sagt et forslag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har for lite folk til filmingen, både piloter og folk til det praktiske rundt det. Da eventet er imorgen og 1 pilot har meldt seg og ingen tester for å se at dette kan gå, ingen info gitt om hva filmen bør inneholde osv så må vi avlyse for denne gang.

 

Dette fordi jeg ønsker at dette skal det bli bra kvalitet på og ingen "hastefilm" samt at vi er for få til å gjennømføre det.

 

Så blir videoflighten avlyst for alltid da? Nei, jeg tror vi kan få til prosjektet iløpet av januar måned neste år, da har vi god tid til planlegging og "headhunting" av piloter :)

 

Jeg håper fremdeles alle ATC gutta og piloter ønsker å stille opp imorgen da ingenting er i veien for at vi kan kjøre et minievent denne dagen, selv om ikke det blir noen filming!

 

Jeg stiller opp som Oslo Control som erstatter for Lars Petter, hvis noen andre ønsker Oslo istedenfor så kommer jeg å flyr :)

 

Så møt opp imorgen folkens så satser vi på full ATC dekning mellom Bergen og Oslo! Dere ATC'er bør booke via vroute om dere kan så trekker vi mer trafikk.

 

Folk som enda ikke er medlem av VATSIM kan melde seg inn og logge opp på ENBR Bergen eller ENGM Oslo imorgen hvis dere vil lytte på frekvensen og se på trafikken, hvem vet kanskje dere til slutt kaller opp tårnet for klarering iløpet av kvelden :)

 

Vell møtt imorgen, så prøver vi alt vi kan å få videoflighten til i Januar - mer info vil komme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ATC ikveld:

 

ENGM_DEL Gardermoen Delivery [color:#000099]Jakob Bronstad[/color]

ENGM_GND Gardermoen Ground [color:#000099]Even Rognlien[/color]

ENGM_TWR Gardermoen Tower [color:#000099]Einar Kristiansen[/color]

ENGM_APP Oslo Approach LEDIG!

ENOS_CTR Oslo Control [color:#000099]Anders Henriksen[/color]

 

ENOR_S_CTR Norway South Control [color:#000099]Eivind Fosse[/color]

ENBR_APP Bergen Radar [color:#000099]Jan Tore Elvheim[/color]

ENBR_TWR Bergen Tower [color:#000099]Alexander Lund[/color]

ENBR_GND Bergen Ground LEDIG!

 

Bergen ground og Gardermoen Approach er ledig, bare å logge seg på :)

 

Starter fra 19:00 så får vi se hvor lenge vi holder det gående.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Opprett ny...