Gå til innhold

Evig økende...


Flemming Skogen

Anbefalte innlegg

Jeg registrerte meg først som 'kjbersas'. Da ble jeg nr. 13 (mitt lykketall!). Jeg registrerte meg på nytt senere med fullt navn, da ble jeg nr. 103.

 

Flere som husker home.sol.no/~jdag og det første forumet? "[smil]"

 

Hadde vært utrolig morsomt om Dag hadde gjemt det unna et sted...

 

[ 28-05-2002, 02:37: Endret av: Kjell Arild Bersås ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle.

Husker de tidligere sidene ja.

Selv med medlemstall nr.18 så er jeg fortsatt "freak" som kameratene mine kaller meg.

Det går mye tid til simming og lesing.

Men interessen har gått veldig i bølger. Det har kunnet gå måneder uten at jeg dro fra stikka. Men sånn er det vel for de fleste i perioder.

Nå er interessen på topp i og med at jeg skal ta seilflylappen til sommeren og det blir mye met. lesing framover. Og da må jo alt testes i simmen for og se hva som er "as real as it gets".

 

Har sett at noen har falt fra og blitt borte fra forumet.

Dette er jo trist men man må vel regne med litt slikt i et såpass stort miljø.

 

Noen av dere som husker Viking Air som vi holdt på med. Det kunne blitt meget bra tror jeg men det ble vel litt mere jobb en forventet. Noen som fortsatt har websiden et sted?

 

Happy flying.

 

og..hmmm god natt. Da var klokken snart 3 ja. "[stort

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo her! Pensjonist??

 

Vel riktignok er jeg en av gamle-gutta da med mitt medlemsnummer 209, men jeg holder fortsatt koken jeg...selv om jeg ikke gjør så mye av meg "[smil]"

 

Hvorfor antall medlemmer stadig øker? Det må jo være pga alle disse mer eller mindre interessante diskusjonene her, og ikke minst rykter om vill krangling "[stort

 

Husker også godt det gamle forumet, kanskje Dag kunne friske opp linken?...hadde vært artig å se det igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. heisann,

 

Jeg husker og mimrer tilbake til de gamle sidene på sol home. Det var tider! Hehe.. Viking Air også. Det kunne så absolutt ha blitt noe stort!

 

Husker da det sto om at Pro Controller skulle komme ut. Husker jeg sjekket sidene hver eneste dag for å se om det hadde kommet ut. Men det tok tid!

 

Jeg har også et relativt lavt nummer men er så absolutt ikke pansjonist! Hehe.. Jeg får bare mer og mer lysst til å fly og sitte som ATC for tiden. Jeg er bitt enda dypere av basillen!

 

Husker Dag var lei av at alle mailet han og spurte etter hvordan man la inn alle addonsene. Det resulterte vel i forumet og at han tydelig på sidene skrev at vi ikke skulle maile han om sånne ting. Hehe.. tror Dag hadde det litt travel, eller?

 

Jeg må bare si tusen takk til Dag, nok en gang, som tok initsiativet til å starte opp en Norsk FS side. Vet ikke helt hvor jeg hadde vært i dag uten. Tror vel egentlig jeg hadde sluppet den første FS pakka i do. hehe..

 

Men du skulle tilfeldigvis ikke ha gjemt bort disse sidene noe sted Dag? Hadde vært UTROLIG moromt å se dem igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener å huske at det en gang eller to har blitt nevnt en URL her i forumet til en side som med jevne mellomrom lagrer sider rundt om på nettet. I det arkivet kunne man finne gamle versjoner av denne siden.

 

Og btw: Pensjonist nei? Er selv en '83-modell og langt fra pensjonert i simminga pga. det store miljøet rundt sim "[smil]" Kan huske begeistringen første gang jeg fant det norske flightsim-miljøet, for ikke å si at det var fint å se at det i heletatt fantes et slikt miljø. FS uten det skandinaviske preget det har fått, ville ikke levd lenge på min HD.

Det var vel min måte å si takk til initiativtakerne for denne siden, samt til alle de som lager addons som setter det skandinaviske preget på simmen "[smil]"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En slik medlemsliste er det mulig å lage. Vi hadde det en gang, men jeg kom meg aldri til å oppdatere den igjen. Jeg får se om jeg får tid en dag til å lage en ny, men det blir ikke nå som temperaturen ligger over 20 grader utendørs og over 30 grader på arbeidsrommet mitt...

 

Gamle sider finner dere på The Internet Archive. Der kan dere f.eks. bla gjennom sidene fra 1998/1999 eller fra 2000/2001 .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Opprinnelig postet av Dag Johansen:

[QB].....Jeg får se om jeg får tid en dag til å lage en ny, men det blir ikke nå som temperaturen ligger over 20 grader utendørs og over 30 grader på arbeidsrommet mitt...QB]

Ja, det må være "plagsomt" med det været dere har på dine kanter av landet for tida: Det er jo varmere enn i Spania, så jeg på Dagsrevy-værkartet i kveld! Her på Nøtterøy er det ti grader kaldere og regn, med andre ord ypperlig simme-vær! (man får trøste seg som man kan! "[sur]" )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...