Gå til innhold

Ny radio stream tilgjengelig (TRD)


Jonas Renhult Skaug

Anbefalte innlegg

Jeg har endelig gleden av å kunne offentliggjøre en ny radio stream for Værnes.

 

Prosessen har vært lang, og utgiftene mange. Derfor er det ekstra herlig å endelig kunne tilby denne tjenesten til andre interesserte.

 

Streamen kan du lytte til HER.

 

Problemer med avspilling? Kontakt oss på post@trondheimlufthavn.net

(Det er normalt at det er stille i lengre perioder!)

 

Tjenesten tilbys av www.trondheimlufthavn.net

 

Kommentarer eller innspill? Post de gjerne i denne tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm. Det står ingenting der det skal stå "spiller av" eller "klar" i mediaplayeren, men nederst i ie står det feil på siden: Detaljer om feil på webside

 

Brukeragent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0; GTB6; .NET CLR 1.1.4322; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729)

Tidsstempel: Tue, 24 Nov 2009 21:17:40 UTC

 

 

Melding: 'null' er null eller ikke et objekt

Linje: 360

Tegn: 44

Kode: 0

URI: http://maps.gstatic.com/intl/no_ALL/mapfiles/190a/maps2.api/main.js'>http://maps.gstatic.com/intl/no_ALL/mapfiles/190a/maps2.api/main.js

 

 

Melding: 'null' er null eller ikke et objekt

Linje: 360

Tegn: 44

Kode: 0

URI: http://maps.gstatic.com/intl/no_ALL/mapfiles/190a/maps2.api/main.js

 

Ser ikke at dette kan ha noe med streamen å gjøre?

 

PS! Prøvde Mozilla Firefox nettopp og ingen feilmeldinge på noe som helst der, men ingen lyd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som du skriver lenger opp, så får du ikke til å spille av. Dette har jeg opplevd flere ganger på Nrk.no nett-tv. Og det har ingenting med nettsiden å gjøre, men media playern din (av og til Nettlesern), så jeg kan anbefale deg å laste ned siste oppdateringer av Windows Media Player.

 

ALERT: Bare en liten beskjed, det har seg sånn at siste fly i kveld kommer 00:35, og vi ser ingen vits i å ha på pc, samt radio hele natten da det veldig sjeldent skjer noe. Dette er noe vi kommer til å gjøre fast fremover. Vi vil skru av streamen ved midnatt (etter siste ankomst).

 

Natta folkens ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KLM har faktisk gått rundt noen ganger i det siste.. vet ikke helt hva de tuller med :P sist var det vel sterk sørøst som gjorde at de etter to forsøk dro ut til Ørland :P

 

EDIT: Nå får jeg ikke inn streamen.. vet ikke om problemet ligger her på jobb eller på streamen.

 

EDIT2: Eller så har den ikke blitt skrudd på igjen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jonas, jeg får fortsatt ikke hørt på radioen. Er det mulig å få en link som man kan legge inn i VLC/Windows Media Player, i stedet for å spille via Firefox? Tror det vil funke bedre.

 

I tilleg ønsker jeg bare å si min mening om den visjonen du har mtp å skru av Streamen om natten.

 

Personlig vet jeg ikke helt hvor lurt det er ettersom du tross alt må starte den opp igjen om morgenen. Dersom du kjører streamen via en PC i et rom du normalt sover i eller noe så kan jeg skjønne at du ikke ønsker å ha PCen på over natten, men hvis ikke så tror jeg personlig at det vil være bedre å la den stå over natten for da slipper du at du glemmer av å skru den på om morgenen eller noe slikt :)

 

Uansett, kjempe bra jobb, stå på! Så håper jeg at problemet blir fikset snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et kjempeflott tiltak og jeg har jo forsåvidt etterlyst streaming flere ganger før fra rundt om i landet. Men dessverre har vel de fleste som har hatt streamer oppe gitt seg. Jeg finner i hvertfall ingen som fungerer nå lenger.

 

Så må jeg si meg enig i forrige innlegg angående stenging av streamen på natten. Hvis du først skal streame bør du gjøre det 24/7 slik at lytterne ikke er avhengig av når tid du legger deg eller står opp.

 

Forøvrig får ikke jeg denne til å fungere nå men fikk det til tidligere i dag. Du kunne lagt ut en link her slik at man slipper å gå via nettsiden deres for å finne streamen. Jeg fortrekker å bruke VLC til stream fremfor å måtte åpne en nettside.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner hva dere mener, men for tiden har jeg en scanner som går på AA-batteri, så det blir hyppige "batteri-skift" Og jeg sparer derfor endel strøm ved å skru den av om natten.

 

Jeg har flere planer rundt streamen. Har bla tenkt å anskaffe en scanner som er oppladbar (en jeg skal ha tilkoblet til strømmen i veggen) + at jeg har fått endel tilbakemeldinger på at enkelte ikke klarer å lytte. Derfor skal jeg prøve et nytt program som en fra forumet tipset meg om.

 

Jeg vil komme tilbake med mer info senere i kveld ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...