Gå til innhold

Gåseflokken underveis!


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

..... og enda villere ble det på resten av turen. Nå kom formasjonen på plass, og det var en herlig gjeng som brølte innover stranda i St. Helens :D :grin: .

 

gt2.jpg

 

gt3.jpg

 

gt4.jpg

 

gt6.jpg

 

gt7.jpg

 

gt8.jpg

 

Her endte noen av oss på strandbaren, med mye vakkert i sikte, mens de mest hardballne i gjengen dro videre til Flinders.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er det artigste jeg har vært med på i FSX.

Men slet endel med grafikkproblemer underveis. Flyet mitt var malt med svart bengalakk av den blanke typen, og fikk noen mørke flekker på bakken.

 

Kunne derfor ikke ta bilder, men skal se om jeg får fikset det til neste gang vi tar en slik event.

 

Ledet trygt flokken til YFLI, og vi landet på rad og rekke på RW32. Kjell var fotograf, og bildene derfra kommer sikkert etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir helt misunnelig på kvaliteten dere tydeligvis kjører FS i! Herregud, sylskarpe og vakre bilder! Jeg må nødt til å skru ned en god del i multiplayer ellers krasjer FSX for meg, til tross for framerates på 20. Må nok oppgradere cpu'n ja.

 

Og dette var bare sinnsykt moro å få være med på! Tusen takk, og jeg gjør det MER ENN GJERNE igjen! Har du lyst til å fly med meg eller bare slå av en prat med kaffe på teamspeak så bare si ifra. Jeg biter ikke spesielt hardt.

 

:D

Andreas

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer enda fler bilder fra kveldens Multiplayer i Tasmania med "The Goose"

 

Her fra take off i Hobbart

2009-11-15_20-8-22-334.jpg

 

På første strekket så var vi nok mer en gjeng flaksende gjess enn formasjonsflygere, men noen innertiere fikk jo vi, iallefall noen av oss.

2009-11-15_20-49-36-395.jpg

 

2009-11-15_21-54-11-336.jpg

 

Her i St. Helen stoppet vi for å beundre damene... ehh.. gjessene våre mener jeg....

2009-11-15_22-14-16-418.jpg

 

Siste strekket funket formasjonsflygingen faktisk bra i perioder, trening er tingen :)

2009-11-15_22-52-45-870.jpg

 

Og selvsagt, gruppebilde ved ankomststed hører med.

2009-11-15_23-12-4-291.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok også noen bilder underveis :grin:

 

InnmotYMLT.jpg

På vei inn til YMLT

ParkeringYMLT.jpg

Fullt av "gjess" på parkeringsplassen her :grin:

Line-upYMLT.jpg

Line-up for 32L på YMLT

Rettetterrtake-offYMLT.jpg

Rett etter take-off YMLT

TettflokkmotYSTH.jpg

I tett formasjon mot neste stopp som var YSTH, med innlagt strandhugg. Det ryktes at det var noen lokale kvinner på stranda der så det måtte sjekkes ut.

BeachpartyYMTL.jpg

Vi samlet oss for strandhugg og jo, riktig nok var det flere kvinns på stranda, så flokken blei splitta. Noen reiste videre til Flinder Island, men flere blei igjen. Og det blei riktig så hyggelig kveld :grin:

GeirOvetennergrillen.jpg

Geir-Ove hadde med morosakene så han kjørte opp på stranda, mens vi andre svømte inn.

Håper det gikk greit med de som forlot oss, og at de fant frem.

 

Takk en flott tur alle sammen. :grin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vel slenge inn noen bilder jeg også, disse er fra de 2 siste leg'ene

 

[size:8pt]Først, her er flokken på tur til mellom YMLT og YSTH. Formasjonen har ikke heeelt funnet formen ennå, ihvertfall var det en som ikke hadde funnet sin plass (Kom ovenifra høyre og seilte ned mot venstre, og holdt på å fly rett i meg lol)[/size] :D

mp_07.jpg

 

[size:8pt]Neste bildet er etter at flokken har samlet seg og på stødig kurs for strandlivet[/size] mp_08.jpg

 

[size:8pt]Her, etter at flokken måtte simulere electroplan i noen minutter for å nå samlingsstedet som lå ved ett nes, ca 100 nm ifra der vi opprinnelig landet ;)[/size]

mp_10.jpg

 

[size:8pt]Så bar det avsted for den harde kjerne til siste stoppested, YFLI[/size]

mp_11.jpg

 

[size:8pt]Ett bilde tatt ens jeg taxet til appron etter landing, i sidevinduet ser man en som får landkjenning sekundet etter at bildet ble tatt[/size] :)

mp_12.jpg

 

Og det obligatoriske gruppebildet.

MP_15.jpg

 

Og til neste gang, så skal jeg huske på å skru på autogen, for FPS på serveren var bare helt fløte, takk for turen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde faktisk ikke fløyet gåsa før, men herregud hvor fin hun var! Både å se til og i forhold til manøvrering. Jeg har drevet å øvd meg litt på lande med henne, fordi jeg la merke til at hun ikke var spesielt glad i rudder. Hun vil helst svinge på vingene, men er til gjengjeld svært responsiv.

 

Stemmer dette sånn nogenlunde med deres observasjoner? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Himmel og hav her ble det mange artige bilder :D . Artig var det også på søndagskvelden, og etter oppmøte å dømme var det flere som syntes det var en grei måte å avrunde helga på :grin: .

 

Det var jo så som så med orden i formasjonen, men hva kan man vente med så mange fjærkre. Målet var jo ikke hvordan vi kom fram, men at vi hadde det hyggelig underveis. Jeg er ikke motstander av å fly etter boka, men å møtes på denne måten i MP er jeg overbevist om er både sosialt og positivt for FS-miljøet :) . En stor takk til Geir Ove som stiller med en rask server og som passer på at vi har været med (eller mot) oss :D .

 

Det skyldes også å si at serveren er ikke bare møteplass for villstyringer på heisaturer, men at det også bedrives flyvning av mer seriøs art, og et sted hvor man kan øse av kunnskaper om flyvning (var ikke det godt sagt :grin: ).

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...