Gå til innhold

Stor samling i Death Vally


Anbefalte innlegg

Rundt 10 stk samlet seg i kveld på multiplayerserveren til Gofi, og de fleste hang med på en fantastisk rundtur som startet på KNID «China Lake», og endte tilbake på utgangspunktet. De fleste stilte med twin prop, men jeg så også både Spitfire og helikopter på turen. Litt spesiellt å dra på tur med så mange....

 

Dere andre fyller vel på med bilder under. :grin:

 

dv1.jpg

 

dv2.jpg

 

dv3.jpg

 

dv4.jpg

 

dv5.jpg

 

dv7.jpg

 

dv9.jpg

 

dv10.jpg

 

dv11.jpg

 

dv12.jpg

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pent :)

Var morro å ha en så stor samling på serveren. Håper det blir flere turer som denne. Neste gang skal jeg stille med samme flytype som resten. Må bare finne ut hvilket tur-fly som passer meg best. Nå står valget mellom Carenado Seneca, som er den billigste, og Realair Beech Duke, som har fått veldig gode kritikker.

 

Slenger inn noen av mine bilder. Ble ikke like fine som dine, og Twin-ottern min passet ikke helt inn i samlinga.

 

dv1.jpg

 

Twin-otteren trengte en del kortere rullebane enn mine noe mindre kompiser. Med hjelp av flaps og to turboprop-motorer letta jeg som en ballong.

dv2.jpg

 

Tar igjen Fred, som fløy først.

dv3.jpg

 

Men ble selv tatt igjen når jeg begynte å bremse. Her er de første tre på vei ned mot rullebanen.

dv4.jpg

 

Nesten hele gjengen samlet i China Lake etter vellykket søndagstur.

dv5.jpg

 

Morsomste flyturen på en stund. Anbefaler alle å slenge seg med neste gang. Og etter kveldens suksess er jeg overbevist om at det blir en neste gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Ja dette var en svært hyggelig måte å tilbringe søndagskvelden, og langt mer artig enn å fly single :D .

 

pl1.jpg

Det kom fly fra alle kanter, og på det meste var vi 10 stk samtidig. Noen falt fra, andre kom til, men vi var en hard kjerne på 8 piloter som gjennomførte hele turen. Det synes jeg er grunn god nok til å gratulere med en vellykket MP-samling, og igjen må jeg få takke for det fine tilbudet med en server som lar oss ha det så gøy. Her noen av mine uforglemmelige øyeblikk fra turen, uten bestemt rekkefølge.

 

pl2.jpg

 

pl3.jpg

 

pl5.jpg

 

pl6.jpg

 

pl7.jpg

 

pl8.jpg

 

pl9.jpg

 

pl10.jpg

 

Takk for turen, det var en flott og disiplinert gjeng :D . Og det er nesten nifst å ha alle sammen på øret, det gir en ny dimensjon til realismen, samtidig som hobbyen blir noe mer sosial enn jeg er vant med :D . Ingen nevnt ingen glemt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker alle sammen!

Dette var utrolig moro. jeg ble stående på Furnance Creek med flatt batteri (hadde glemt å slå av masterswich da jeg ventet der :blush: ) Men, det ordnet seg, og jeg kunne ankomme neste destinasjon 10 - 15 min senere enn de andre.

 

Death Vally er et flott freeware scenery, som egner seg godt for MP.

Jeg fikk dessverre ikke så mange bilder av hele gjengen samlet, men det ser jeg jo at andre har fikset mesterlig.

 

Utrolig er det også at multiplayerserveren taklet så mange fly samtidig. :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja takk for turen folkens.

Har omsider fått kjeven på plass etter at den datt av under nest siste leg (mitt siste).

I kveld skal jeg prøve Grand Canyon sceneriet fra samme folka. Hadde meg en tur der for et par kvelder siden og selv i default så det bra ut. Skal passe på å binde opp haka før jeg booter opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir-Finstad

Hei , kjempe tur, fikk problemer i går selv.

 

De fleste av dere har nå fått mail med passord til mp serveren, for den er nå lukket ned for den indre kjærne med simmere, og du kan bli en av de. alle får passord til denne serveren, bare man har fine hennsikter, og fly og ha det skøy med kjente og ukjente....har du ikke fått passord, sender du meg bare en mail på gofi@flightsimlan.com ha en fin dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Takk skal du ha Geir Ove, topp service som vanlig!!

 

Så er klar til neste gang (om ikke så lenge)hint, hint Ernst

 

Usikker på når og hvor neste stor-samling blir, men i mellomtiden kan man møtes så ofte man vil uten fastsatt program ;) . Det har vært mye aktivitet på Edwards, men i dag tror jeg serveren er innstilt på natt der borte ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

 

Noen av oss drar til Nederland på fredag, og vi får vel vår dose med flysimulator i løpet av helgen.

 

..... :cry: mens vi som sitter slukøret tilbake, trenger en kraftig dose simulert virkelighet. Fysøren, jeg er over hodet ikke missunnelig. Er spent på om Aerosoft rekker å gi ut sceneryet av Lelystad, så kunne vi i det minste trøste oss med DET :crazy: . I tillegg står det en DC2 som det også ryktes skal bli ferdig til helga. Jøss, kanskje det blir ålreit helg likevel :grin: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...