Gå til innhold

Velkommen til Bergen Flysimulatorklubb!


Tord Øvrebotten

Anbefalte innlegg

[size:11pt][font:Georgia]Da har jeg i samarbeid med Paul Thomas Kvam, Arild Oldervoll, Bjørn Arthur Kleppe, Torstein Sønstabø, Tommy Bernes og Gunnar van der Meeren fått til å stifte en klubb for alle flyinteresserte!

 

[size:11pt][color:#FF0000]Jeg har dermed fått gleden av å presentere [/size]Bergen Flysimulatorklubb! [/color]

bfkl_banner.jpg

 

Helt siden vårt pizzatreff på Peppes, 19. Juni i år, har vi arbeidet mot dette målet og i dag har vi nådd det.

 

Dette er såklart et tilbud til alle som bor i Bergen og omeng, og det er her vi kommer til å holde de aller fleste av våre aktiviteter. Men det er åpent for alle som vil, fra alle kanter i landet.

For å nevne det, ønsker vi ikke å bli sett på som en konkurrent mot Oslo Flysimklubb men snarere et bidrag til å holde miljøet for fly- og flysimulator -entusiaster tettere i lag og ser frem til å kunne møte og samarbeide med andre likesinnede i landet.

Jeg ønsker at alle som vil og er nysgjerrige på oss kan ta en titt på nettsiden vår www.bfkl.org og les den flotte artikkelen til Torstein! :grin:

Da håper vi at dette noe vi kan få til i lag og fra mandag av, åpner vi slusene for registrering. Du kan sende registrering i dag, men vi vil ikke starte behandlingen før mandag av.

 

 

Jeg vil herved også invitere til et uformelt møte, førstkommende lørdag klokken 17:00, for alle ikke-medlemer som har lyst til å ha en prat med oss og ønsker å komme med spørsmål om hvem vi er, hva vi er og nesten hva vi spiser til middag. Og selvfølgelig er det plass til koseprat om alt mellom himmel og gate!

 

Altså: [color:#009900][size:14pt]Lørdag 17.10.2009, Klokken 17:00 hos Bjørn Arthur Kleppe på Døscherholmen[/size][/color]

Kart med link til komplett kjørebeskrivelse følger:

kart.jpg

 

[size:8pt][color:#999999]Jeg må bare beklage at vi ikke har informert om møtet tidligere men vi måtte være helt sikker på at alt var på stell før vi gikk offentlig, så får alle de som har tid og lyst komme.[/color][/font][/size]

 

Vel møtt!

 

Med vennlig hilsen

Tord Øvrebotten

Nestleder Bergen Flysimulatorklubb[/size]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kontingenten er vedtatt av årsmøtet til å være 100 kroner, men siden det er under et halvt år igjen av medlemsåret (utgangen av februar) betyr det at det er halvt kontingent (50 kroner) for alle som melder seg inn nå, så det er mest en symbolsk sum.

 

Anbefaler alle som vurder eller har mulighet til å være med på lørdag om å komme. Møtet er ikke forpliktende på noen som helst måte i form av medlemskap, men gir en god mulighet til å bli kjent med oss som står bak BFKL og hva vi ønsker gjøre med klubben, og vi er også selvsagt åpne for forslag til aktiviteter osv. Det kan helt sikkert ordnes med transport fra bergens-området dersom dere ikke kan/vil kjøre selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får vel si Gratulerer eg også! Flott at vi har fått dette igjennom :D Men ang. lørdagen må eg se det an. mulighet det blir jobb på lørdagen... :blush: Dersom det blir, kommer eg mest sannsynlig ikke. Men nå som klubben er online, blir det vel flere møter innen kort tid :)

 

Men igjen, Gratulerer! og håper og tror at dette blir en flott klubb! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da bringer eg liv i tråden igjen med et bilde av gjengen igår når vi var samlet for et lite treff / "årsmøte" :grin: Hos Paul Thomas.

 

Fra venstre: Paul thomas Kvam, Kristoffer Rivedal (midten), Kåre Forland, Bjørn Arthur Kleppe, Tord Øvrebotten og Arild Oldervoll :)

IMG_2543copy.jpg

 

 

Det er bare å gi en lyd, vi er allerede en hyggelig gjeng og desto flere jo bedre ;)

 

 

Mvh Tommy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...