Tord Øvrebotten Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 [size:11pt][font:Georgia]Da har jeg i samarbeid med Paul Thomas Kvam, Arild Oldervoll, Bjørn Arthur Kleppe, Torstein Sønstabø, Tommy Bernes og Gunnar van der Meeren fått til å stifte en klubb for alle flyinteresserte! [size:11pt][color:#FF0000]Jeg har dermed fått gleden av å presentere [/size]Bergen Flysimulatorklubb! [/color] Helt siden vårt pizzatreff på Peppes, 19. Juni i år, har vi arbeidet mot dette målet og i dag har vi nådd det. Dette er såklart et tilbud til alle som bor i Bergen og omeng, og det er her vi kommer til å holde de aller fleste av våre aktiviteter. Men det er åpent for alle som vil, fra alle kanter i landet. For å nevne det, ønsker vi ikke å bli sett på som en konkurrent mot Oslo Flysimklubb men snarere et bidrag til å holde miljøet for fly- og flysimulator -entusiaster tettere i lag og ser frem til å kunne møte og samarbeide med andre likesinnede i landet. Jeg ønsker at alle som vil og er nysgjerrige på oss kan ta en titt på nettsiden vår www.bfkl.org og les den flotte artikkelen til Torstein! :grin: Da håper vi at dette noe vi kan få til i lag og fra mandag av, åpner vi slusene for registrering. Du kan sende registrering i dag, men vi vil ikke starte behandlingen før mandag av. Jeg vil herved også invitere til et uformelt møte, førstkommende lørdag klokken 17:00, for alle ikke-medlemer som har lyst til å ha en prat med oss og ønsker å komme med spørsmål om hvem vi er, hva vi er og nesten hva vi spiser til middag. Og selvfølgelig er det plass til koseprat om alt mellom himmel og gate! Altså: [color:#009900][size:14pt]Lørdag 17.10.2009, Klokken 17:00 hos Bjørn Arthur Kleppe på Døscherholmen[/size][/color] Kart med link til komplett kjørebeskrivelse følger: [size:8pt][color:#999999]Jeg må bare beklage at vi ikke har informert om møtet tidligere men vi måtte være helt sikker på at alt var på stell før vi gikk offentlig, så får alle de som har tid og lyst komme.[/color][/font][/size] Vel møtt! Med vennlig hilsen Tord Øvrebotten Nestleder Bergen Flysimulatorklubb[/size] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 [size:20pt][color:#000099]Gratulerer! Bra jobbet![/color][/size] Klart jeg vil være medlem. Første møte må jeg stå over, men skal som vanlig over fjellene til jul. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Rivedal Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Dette var et bra tiltak dere, melder meg nok opp etter hvert. Hadde vært greit å vite hvilket nivå dere tenker å legge kontingenten på. Kan dessverre ikke møte på lørdag nå, da er jeg på hytten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Gratis, dette liker vi. Stå på. :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Aleksander Milde Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Dette har vi ventet på lenge nå! Endelig! Melder meg vel inn etterhvert! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tord Øvrebotten Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2009 Takker for gratulasjonene folkens! Vi har satt kontingent på en drøy 100-lapp i året. Registrerer man seg f.o.m august er prisen halvvert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild Oldervoll Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Kontingenten er vedtatt av årsmøtet til å være 100 kroner, men siden det er under et halvt år igjen av medlemsåret (utgangen av februar) betyr det at det er halvt kontingent (50 kroner) for alle som melder seg inn nå, så det er mest en symbolsk sum. Anbefaler alle som vurder eller har mulighet til å være med på lørdag om å komme. Møtet er ikke forpliktende på noen som helst måte i form av medlemskap, men gir en god mulighet til å bli kjent med oss som står bak BFKL og hva vi ønsker gjøre med klubben, og vi er også selvsagt åpne for forslag til aktiviteter osv. Det kan helt sikkert ordnes med transport fra bergens-området dersom dere ikke kan/vil kjøre selv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius91 Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Flott med ny simklubb, gratulerer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Får vel si Gratulerer eg også! Flott at vi har fått dette igjennom Men ang. lørdagen må eg se det an. mulighet det blir jobb på lørdagen... :blush: Dersom det blir, kommer eg mest sannsynlig ikke. Men nå som klubben er online, blir det vel flere møter innen kort tid Men igjen, Gratulerer! og håper og tror at dette blir en flott klubb! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 15. oktober 2009 Premium Medlem Del Skrevet 15. oktober 2009 Gratulerer! Det er supert med slik entusiasme, og jeg håper dere lykkes med å dra i gang en aktivitet som resulterer i både pizzatreff og FS-treff ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Fra den spede start i vår - ute på øyen hos Bjørn Athur. Fra venstre: Paul Thomas - Tord - Arild - Bjørn Arthur. Torstein var ikke til stede på dette møtet. :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Arthur Kleppe Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Glad vi endelig kom i gang med et organisert miljø her i vest. Håper at vi kan holde ett aktivt og stimulerende (simulerende) miljø for alle som deler vår interesse for denne fantastiske hobbyen. Det er bare å gi gass zom zom. BjøRn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Arthur Kleppe Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Holder litt liv i tråden her slik at evt, nye simmere i Bergens område kan se at det finnes en klubb for folk med felles FS interesse i "lokalmiljøet". BjøRn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Legger inn adressen til hjemmesiden vår også eg, så har vi den her på side 2 også :grin: http://www.bfkl.org/ Så er det vel bare og gi en lyd om du skulle befinne deg i bergensområdet eller lengre ut, som meg selv. :cool: Mvh Tommy! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Da bringer eg liv i tråden igjen med et bilde av gjengen igår når vi var samlet for et lite treff / "årsmøte" :grin: Hos Paul Thomas. Fra venstre: Paul thomas Kvam, Kristoffer Rivedal (midten), Kåre Forland, Bjørn Arthur Kleppe, Tord Øvrebotten og Arild Oldervoll Det er bare å gi en lyd, vi er allerede en hyggelig gjeng og desto flere jo bedre Mvh Tommy! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fred Solli Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Dæven. Det så koselig ut. Dere vestlendinger vet å ta vare på godt vær :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Ja, vi gjemmer oss under parasollen :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.