andreas nærbø Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Da var Thomas Cook Scandinavia til Palma booket Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Ruud Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Hei! Er lettere forvirret rundt påmelding til dette eventet. Hvis jeg velger "saturday" (som er fredag)--> book arrival --> også SWN73T som har ankomst kl. 02:40 er dette da natt til fredag eller lørdag? Dette er jo returflighten til SWN72T med avgang 24:00 og det er jo litt merkelig om det er satt opp flygninger utenfor FLG. Jeg blir litt forvirret ettersom dette er en av de siste ankomstene før et langt hopp frem til 20:00 som er en SunExpress ankomst. Og deretter fortsetter det som normalt frem til 23:55 og en ny dag "søndag"(lørdag). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Jeg skjønner deg helt fint Morten, og dette er ikke mitt verk. Av en eller annen grunn har noen valgt å legge ankomstene fra 00:00 til 04:00 Lørdag, til Fredags listen. Hvorfor dette er gjort vites ikke. Flightene som står listet opp med ankomst mellom 00:00 og 04:00 på Fredag er i realiteten mellom 00:00 og 04:00 på Lørdag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 13. september 2009 Forfatter Del Skrevet 13. september 2009 Jeg skal snakke med de som har laget nettsidene, skal se om ikke vi får gjort ting litt enklere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Klepp Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Linken som er i reklameteksten burde også føre rett til event siden, og ikke til kalenderen som den gjør nå! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Rognlien Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Hadde også vært fint om dere fikk ordnet det med KAL arrival, og i tillegg UPS og DHL Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 En ting jeg stussa litt på her: Vil man bli tildelt Gate/Parking for departure-flights? Hadde jo vært greit om man fikk dette på mailen som bekrefter ruten eller at det ihvertfall ble listet opp hvilke fly som skulle starte på hvilke gater? mener det har vært slik på event tidligere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Ruud Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 For departing flights, the gate information will be provided at www.vaccsca.org three hours before the event starts; at 1500z the 9th of October. We can thereby give you realistic gates as they are in real life at the actual airport. Gates for the flights starting saturday morning will be published at 0100z, Saturday the 10th of October. Avinor will provide us with the gate information. Fra Event Information på hjemmesiden deres. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 takker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 16. september 2009 Forfatter Del Skrevet 16. september 2009 Til info Da var dagene på event page riktig (byttet til henholdsvis fredag og løradag, i stedet for lørdag og søndag). Peter Nørkjær skal få flyttet flightene som er satt opp fredag 00:00 til 03:50 over til lørdag. Vi vet ikke helt hva som skjedde der, men forhåpentligvis er dette på plass innen kort tid. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas nærbø Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Jeg satt og å på lista over booking og det er ikke mange som har booket så nå lurer jeg på om den linken er på alle fs sider eller ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 19. september 2009 Forfatter Del Skrevet 19. september 2009 Så langt har jeg registrert 53 flight bookings. Jeg skal også poste dette rundt på diverse amerikanske og asiatiske FS-forum i løpet av dagen, da dette foregår over så lang tid. Ellers vil jeg minne de som ønsker å sitte ATC om å melde seg på også via Vaccsca-forumet i tillegg, sånn at jeg får lagt dere inn på posisjoner. Skulle gjerne hatt noen ATC til sånn at det ikke blir så lange vakter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Det er mulig jeg vil støtte opp som ATC, men trenger dere ATC på andre posisjoner enn Gardermoen og Oslo med i den betraktningen? Dekke ankomster rundt om i Norge osv? Vil i grunn ikke melde meg på noen ATC posisjon før jeg vet om jeg får frihelg under eventet. Har sendt forespørsel men jeg jobber så ofte helg at jeg tviler. Kjekt å se at såpass mange flights er booket allerede da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas nærbø Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 det var mange men håper alle flightene bli booket Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Kverneng Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Blir vel så jeg tar Værnes approach under FLG jeg - for de som ønsker å fly der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Hvis noen gidder og ta ENML_TWR så får han/hun minst to flyginger på lørdag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Birger Blomvik Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Mulig ett dumt ? , Men hvordan booker man en flight? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 trykk på BOOK this flight.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Birger Blomvik Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Greit; Men hvor? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 19. september 2009 Forfatter Del Skrevet 19. september 2009 http://www.vaccsca.org/event/event/realtime Hold musen over "Oslo Real Time", så velger du fredag eller lørdag, og velger så enten arrival eller departure. Der får du opp en liste over flighter, og du kan da booke den du ønsker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas nærbø Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 håper på mye trafikk Skal bestille ny data om ei uke Og hadde et spøsmål er det sån nett som på bærbare sånn jeg kobler til uten nettledninger eller må jeg ha en nettledning ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Birger Blomvik Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Takker Har rota litt med Vroute. Har vært litt på bærtur.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Birger Blomvik Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Da er alt fra ENKB booket. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 20. september 2009 Forfatter Del Skrevet 20. september 2009 Så langt har jeg registrert følgende ATC som skal delta på FLG. Per-Kristian Jensen Njål Johannesen Lars Hassel Anders Moen Tore Urvik Anders Henriksen Daniel Klepp Even Rognlien Kai Dreyer Jan Tore Elvheim Alexander Lund Daniel Larsen Magnus Meese Er det noen som ikke finner seg selv her, kan dere sende meg en PM med navn og rating, så kan jeg føre dere opp på staffing-lista. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Urvik Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Er det noen som ikke finner seg selv her, kan dere sende meg en PM med navn og rating, så kan jeg føre dere opp på staffing-lista. Er det du mener Werner at de som ikke står på lista vil bli kontaktet for bli utsatt for gruppepress? :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 20. september 2009 Forfatter Del Skrevet 20. september 2009 :whistle: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mateusz Kostrzewa Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Prøvde meg med PM men fikk "Werner Rafteseth is over their Private Topic limit" :cry: Du kan slenge meg på vaktlista.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jakob Arne Brønstad Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Sett meg også på lista:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Skal du på FLG da? Mener du sa no om det på VACCSCA forumet... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 21. september 2009 Forfatter Del Skrevet 21. september 2009 Såpass, da må jeg ta å slette noen poster Takk for at du gjorde meg oppmerksom på det. EDIT: Da var jeg under grensa, så da skulle det gå an å sende PM igjen. Skal føre deg opp på lista, Mateusz Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.