Gå til innhold

[Vatsim] Gardermoen 24 hour Real Time 2009


Werner Rafteseth

Anbefalte innlegg

  • Svar 122
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Hei! Er lettere forvirret rundt påmelding til dette eventet. Hvis jeg velger "saturday" (som er fredag)--> book arrival --> også SWN73T som har ankomst kl. 02:40 er dette da natt til fredag eller lørdag? Dette er jo returflighten til SWN72T med avgang 24:00 og det er jo litt merkelig om det er satt opp flygninger utenfor FLG.

 

Jeg blir litt forvirret ettersom dette er en av de siste ankomstene før et langt hopp frem til 20:00 som er en SunExpress ankomst. Og deretter fortsetter det som normalt frem til 23:55 og en ny dag "søndag"(lørdag).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner deg helt fint Morten, og dette er ikke mitt verk. Av en eller annen grunn har noen valgt å legge ankomstene fra 00:00 til 04:00 Lørdag, til Fredags listen. Hvorfor dette er gjort vites ikke.

 

Flightene som står listet opp med ankomst mellom 00:00 og 04:00 på Fredag er i realiteten mellom 00:00 og 04:00 på Lørdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For departing flights, the gate information will be provided at www.vaccsca.org three hours before the event starts; at 1500z the 9th of October. We can thereby give you realistic gates as they are in real life at the actual airport. Gates for the flights starting saturday morning will be published at 0100z, Saturday the 10th of October. Avinor will provide us with the gate information.

 

Fra Event Information på hjemmesiden deres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til info

 

Da var dagene på event page riktig (byttet til henholdsvis fredag og løradag, i stedet for lørdag og søndag).

 

Peter Nørkjær skal få flyttet flightene som er satt opp fredag 00:00 til 03:50 over til lørdag. Vi vet ikke helt hva som skjedde der, men forhåpentligvis er dette på plass innen kort tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så langt har jeg registrert 53 flight bookings. Jeg skal også poste dette rundt på diverse amerikanske og asiatiske FS-forum i løpet av dagen, da dette foregår over så lang tid.

 

Ellers vil jeg minne de som ønsker å sitte ATC om å melde seg på også via Vaccsca-forumet i tillegg, sånn at jeg får lagt dere inn på posisjoner. Skulle gjerne hatt noen ATC til sånn at det ikke blir så lange vakter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mulig jeg vil støtte opp som ATC, men trenger dere ATC på andre posisjoner enn Gardermoen og Oslo med i den betraktningen? Dekke ankomster rundt om i Norge osv?

 

Vil i grunn ikke melde meg på noen ATC posisjon før jeg vet om jeg får frihelg under eventet. Har sendt forespørsel men jeg jobber så ofte helg at jeg tviler.

 

Kjekt å se at såpass mange flights er booket allerede da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så langt har jeg registrert følgende ATC som skal delta på FLG.

 

Per-Kristian Jensen

Njål Johannesen

Lars Hassel

Anders Moen

Tore Urvik

Anders Henriksen

Daniel Klepp

Even Rognlien

Kai Dreyer

Jan Tore Elvheim

Alexander Lund

Daniel Larsen

Magnus Meese

 

Er det noen som ikke finner seg selv her, kan dere sende meg en PM med navn og rating, så kan jeg føre dere opp på staffing-lista.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Opprett ny...