Gå til innhold

"Det er jo bare buss-sjåfører..."


Anbefalte innlegg

Sa Ernst.

 

Joda, det er en del buss-sjåfører her inne og jeg er intet unntak. Dog, jeg elsker "genuine flygærninger" og deres bidrag til dette forumet og uten dem så hadde det nok blitt nokså kjedelig her.

 

Så Ernst stå på videre med å bringe oss spektakulære bilder av nye og gamle fly som måtte finne veien til hangaren din. Det samme gjelder for alle dere andre som deler Ernst sin entusiasme for flyving på grensen.

 

Jeg derimot, jeg er av den typen som aller best trives tusenvis av meter over Ernst...I trygg avstand fra halsbrekkende stunts som kunne fått blodpumpa til å stoppe på de aller fleste. Kjedelig sier noen...på en eller annen merkelig, ja kanskje syk måte så sier jeg spennende og fascinerende...ja tilogmed utfordrende.

 

En salig blanding av galskap og kontrollert galskap(Som 14 timer fra LA til Sydney på en PC må kunne beskrives som) er vell akkurat det som får meg til å stadig vekk titte innom dette forumet. Kunne ikke vært foruten noen av delene.

 

Så med det sagt, her kommer en liten buss som jeg med mine eminente navigasjonskunskaper(også kjent som FMC) har tenkt å føre på en 10 timers tur fra London til Houston.

Her under avgang fra London

 

COPOR1.jpg

 

COPOR2.jpg

 

COPOR3.jpg

 

COPOR4.jpg

 

COPOR5.jpg

 

COPOR6.jpg

 

COPOR7.jpg

 

COPOR8.jpg

 

COPOR9.jpg

 

COPOR10.jpg

 

COPOR11.jpg

 

COPOR12.jpg

 

COPOR13.jpg

 

COPOR14.jpg

 

COPOR15.jpg

 

 

Lenge leve galskapen, både den ene og den andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

 

Takk for DEN, he he den fortjente jeg :/ . Har jo ikke sagt noe gæernt om buss-sjåfører ( tar bussen hver dag t/r jobb.....) :blush: . Men det er ingen tvil om at dette forumet domineres av litt "ensformig" langdistanseflyvning.

Neida, ingen ting galt med det, bare at jeg savner mer av alle variasjoner og ville påfunn som fyllte forumet for ikke så alt for lenge siden!?!? - Det får være nok sutring for denne gangen :tired: . Det nytter jo uansett ikke å surmule når du kommer med SLIKE bilder Stian. Tykjebra og helproffe bilder, stappfulle av innhold og kvalitet, og jeg kan bare bøye meg i gjørma i ren beundring!! Veldig hyggelig at du stakk innom, vær så snill å ikke bli for lenge borte av gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk flott Stian. Dette satte meg i riktig stemming foran kveldens tur som skal gå ESSA til LPPT.

 

Så var det Einar sitt utsang.

..Men vi skikkelige buss-sjåfører flyr b-763 grin

 

Er ikke helt enig der. B763 har desverre en lav grens på rekkeviden, å der er det B772LR kommer inn og overtar, eller B773ER om avstanden tilater det. Men ja, Level-D sin B763 er et fantastisk fly. Ser fram til den dagen noen kommer med en B777 serie med like bra systemsimulering som Level-D har i sin B763.

 

Kan forøvrig tilføy at dagen tur faktisk skal gå med en B763ER.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...