Gå til innhold

[Vatsim] Bergen Overload, 16 august 18-22 lokal


Anders Henriksen

Anbefalte innlegg

Jeg ønsker å oppfordre alle som skal fly til å sjekke at de har skrudd av Aircraft Collision i FS, og i FS Passengers.

 

Evt ikke bruke FS Passengers i kveld til Bergen.

 

Årsaken til denne oppfordringen er at det er en veldig stor risiko for at noen vil få et fly i seg ved gate eller under taxing til/fra terminal pga flere ulike scenery som er plassert veldig forskjellig.

 

Jeg vil prøve å passe på dette så mye som mulig selv, som GND men jeg frykter at det kan bli mye konflikter mtp scenerys.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å slå av kollisjon i FSPAX så går man til X:\\Programfiler\\Microsoft Games\\Flight Simulator 9\\FsPassengers\\config, for så velge "more_option" da kan man slå av det man vil i den filen, står godt forklart hvordan du endrer. Husk at fs9 må være avslått når du gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk til alle ATC og piloter som stilte opp og gjorde dette eventet til et av de beste jeg har vært med på i min tid på vatsim!

 

Fra 18:00 - 19:00 var det normalt med trafikk, men da klokka gikk over 19 så fosset det fly inn! De kom i en gjevn strøm og jeg tror Daniel på Arrival fikk svette som han aldri før har gjort online :)

 

Mine stats for kvelden på ENSV_N_CTR:

 

BergenOverload.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja dette var syykt å sitte arrival på, men fikk en god flytt inn der føler jeg.

 

Det eneste kjipe var at ved siste rushet, ble plutselig nettet skikkelig treigt. (Har akkurat flyttet og låner internett med naboen til jeg får eget). Pinget vatsim serveren i vatspy og lå på mellom 500-600 i ping :S

Dette resulterte i at fly forsvant fra radar i periode, voicen blei broken, så kan godt si jeg mista litt grepet :P

 

Men uansett ett konge-arrangement! Takk til alle som fløy, takk til det proffe teamet av ATC, og takk til Henriksen for arrangementet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...