Gå til innhold

Vi Menn - USA


Eirik - C Varvik

Anbefalte innlegg

Leste akkurat i vi menn angående Jagerfly utdanning i USA. Meget flott artikkel som gir oss vanlige dødelige informasjon om hva våre Norske håp går gjennom der borte.

 

Artikkelen handlet om de Norske som var der borte nå, Andreas Grindvoll med Company var blant annet interjuvet og avbildet! Anbefales å lese!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs nok om ikke denne karen blir å se i andre saker med fire motorer og spiss stjert ;) ViMenn's Håkon Bonafede er virkelig flink til å sørge for at luftfarten dokumenteres i media. Han har det som trengs i blyanten og i kameraet.

 

EDIT: Vi Menn-video fra Sheppard AFB, om en nordmann som nettopp fullførte utdanningen og snart begynner på F-16 i Tuscon. http://www.klikk.no/produkthjemmesider/vimenn/article445814.ece

 

Bra med litt Fixed-wing reklame i disse 330skvadronen-serien-på-NRK1-hver-onsdag-tider :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orion på lowpass er morsomt. La oss gå ca 10 år bakover i tid, sommer ettermiddag på Stokka. Yours truly i tårnet. En vaktsjef er ute på rullebanen og driver vedlikehold på PLASI i syd.

 

En Saint kaller opp, og spør om lowpass? Er ikke nei i min munn. I henhold til regelverket skal han ha trafikkinformasjon om bilen på RWY, og han får det. Sammen med "du trenger ikke skremme livskiten av ham fullstendig"...

 

Vaktsjefen står med r*** i været, samme r*** er snudd mot Sainten. Han blir var et brøl som bare vokser og vokser til et crescendo. Retter seg opp, snur seg, og ser fire sultne propeller med kurs rett mot seg. Han løper som f*** inn i bilen, på bakkeradioen kommer et vræl. Pluss et par hundre velvalgte ord om hvorfor jeg ikke varslet ham....

 

Han snakket ikke til meg på fjorten dager etter dette. Lurer på hvorfor?

 

Forresten kan Hercules på lowpass også medføre morsomheter. Men det er en annen historie....

 

Mvh,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sto på Esso der jeg bor og titet på bladhylla og leste overskriften og åpnet bladet. Ble stående å lese og pølsa mi blei kald.

 

Spoken like a true enthusiast.....

 

Der har du gjort et knallgodt valg Andreas

 

Jepp, godt å se utviklingen på våre kjære medlemmer uansett rettning og grad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...