Eirik - C Varvik Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Leste akkurat i vi menn angående Jagerfly utdanning i USA. Meget flott artikkel som gir oss vanlige dødelige informasjon om hva våre Norske håp går gjennom der borte. Artikkelen handlet om de Norske som var der borte nå, Andreas Grindvoll med Company var blant annet interjuvet og avbildet! Anbefales å lese! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Members Ivar Hestnes Skrevet 4. april 2009 Members Del Skrevet 4. april 2009 Spennende lesestoff ja. Alltid interessant med slike artikler. Ser ut til at Andreas går en meget spennende fremtid i møte. Ja takk til low-pass med F-16 innover sunndalsfjorden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik - C Varvik Skrevet 4. april 2009 Forfatter Del Skrevet 4. april 2009 Ja, vi menn begynner å bli flink til å ta tak i luftfart, er jo også artikkel angående flyvning under krigen lengre bak Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Grindvoll Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Spørs nok om ikke denne karen blir å se i andre saker med fire motorer og spiss stjert ViMenn's Håkon Bonafede er virkelig flink til å sørge for at luftfarten dokumenteres i media. Han har det som trengs i blyanten og i kameraet. EDIT: Vi Menn-video fra Sheppard AFB, om en nordmann som nettopp fullførte utdanningen og snart begynner på F-16 i Tuscon. http://www.klikk.no/produkthjemmesider/vimenn/article445814.ece Bra med litt Fixed-wing reklame i disse 330skvadronen-serien-på-NRK1-hver-onsdag-tider Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Schjetne Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Har nok noen flyinterreserte i familien :whistle: Var med han og fikk prøve en flyvende gummibåt. Det var stilige greier må jeg si! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik - C Varvik Skrevet 4. april 2009 Forfatter Del Skrevet 4. april 2009 Ja, du går for Orion altså? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Members Ivar Hestnes Skrevet 4. april 2009 Members Del Skrevet 4. april 2009 lowpass med 4-motors prop går helt fint det Andreas. Da varer moroa litt lenger vettu Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Grindvoll Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Ja, du går for Orion altså? Jepp - nå er det endelig spikra:) NB! Har lagt til video i posten min ovenfor her... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik - C Varvik Skrevet 4. april 2009 Forfatter Del Skrevet 4. april 2009 Ja, men om det var dette som var drømmen må jeg bare gratulere Kan vel rett og slett ikke få det bedre enn du har det akkurat nå Be han kisen om å ta S5'en til Norge, jeg kjøper den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Engkrog Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Orion på lowpass er morsomt. La oss gå ca 10 år bakover i tid, sommer ettermiddag på Stokka. Yours truly i tårnet. En vaktsjef er ute på rullebanen og driver vedlikehold på PLASI i syd. En Saint kaller opp, og spør om lowpass? Er ikke nei i min munn. I henhold til regelverket skal han ha trafikkinformasjon om bilen på RWY, og han får det. Sammen med "du trenger ikke skremme livskiten av ham fullstendig"... Vaktsjefen står med r*** i været, samme r*** er snudd mot Sainten. Han blir var et brøl som bare vokser og vokser til et crescendo. Retter seg opp, snur seg, og ser fire sultne propeller med kurs rett mot seg. Han løper som f*** inn i bilen, på bakkeradioen kommer et vræl. Pluss et par hundre velvalgte ord om hvorfor jeg ikke varslet ham.... Han snakket ikke til meg på fjorten dager etter dette. Lurer på hvorfor? Forresten kan Hercules på lowpass også medføre morsomheter. Men det er en annen historie.... Mvh, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Schjetne Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Vil bare grattulere her ja! Personlig så ville jeg valgt orion hvis det hadde vært opp til meg og jeg hadde vært deg (vet dere ikke får velge i den grad) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Dette var en flott artikkel og bra reklame for den norske flygerutdanningen i Forsvaret. Jeg sto på Esso der jeg bor og titet på bladhylla og leste overskriften og åpnet bladet. Ble stående å lese og pølsa mi blei kald. :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Gulliksen Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Der har du gjort et knallgodt valg Andreas! Godt at det er noen som bidrar til å holde storfuglen flyvende Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Jeg sto på Esso der jeg bor og titet på bladhylla og leste overskriften og åpnet bladet. Ble stående å lese og pølsa mi blei kald. Spoken like a true enthusiast..... Der har du gjort et knallgodt valg Andreas Jepp, godt å se utviklingen på våre kjære medlemmer uansett rettning og grad. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.