Lars Otto Fredriksen Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Noen som trenger noe stilig i kjellerstua, eller ønsker å piffe opp simulatoropplevelsen? Jagerfly cockpit Kunne godt hatt denne! :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius91 Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Haha snæxy! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Sist fløyet av forsvaret. ??????? Kult at folk har sånt, gleder meg til jeg eier ett stykk stort hus med jævelig kjeller :grin: Han selger jo fly også! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Forsvaret ar jo aldri fløyet L-29, og ikke er det et jagerfly heller Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Ingenting blir fjernet (bortsett fra pyroen i setene)Halve moroa da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Gulliksen Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Forsvaret ar jo aldri fløyet L-29' date=' og ikke er det et jagerfly heller [/quote'] Han skriver jo ikke at det dreier seg om det norske forsvaret? Johansen kjøper fly fra tidligere østblokkland (Tsjekkia tror jeg det var). Han driver forøvrig også med helikopter, og har visstnok en lang karriere bak seg som flyger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emil Topstad Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Kult at folk har sånt, gleder meg til jeg eier ett stykk stort hus med jævelig kjeller :grin: Jeg er ikke helt med her.. hva mener du egentlig med det du skriver her? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K L Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 jævelig kjeller :grin: Jeg er ikke helt med her.. hva mener du egentlig med det du skriver her? Jævelig kjeller er ikke noe å trakte etter, jeg bodde en gang i en leilighet med en sånn :whistle: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Tror nok den som topper lista på jævlig kjeller er Josef Fritzl Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Stemmer Magnus, men tror dattera kan bekrefta at den ikke var så stor alikevell :grin: Back to the point. Jeg ville ha en slik, og er også veldig mye annet jeg vil også. Kan liksom ikke ha en full A330 sim i stua? Eller en cockpit på soverommet, og en seksjon av en 747 på kjøkkenet. Og muligens en EF sim på do. Derfor vil jeg ha jævelig stor kjeller for å kunne romme masse fly skrap der :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.