Steve Strøm Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Har lett etter andre som har funnet denne....men kan ikke se noen poster ...så jeg legger inn denne...bare for moro ...ikke var den så vanskelig heller http://tjenester.aftenposten.no/quiz/quiz.htm?method=start&id=2530 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 "Du fikk 15 rette av 15 mulige, Gratulerer! Du vet mer om dette enn de fleste" Var ikke så vanskelig igrunn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Kaniewski Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Bare 11.... skuffet over meg selv!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 13 av 15, var usikker på c130 og det med nordpolen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K L Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Du fikk 14 rette av 15 mulige, Gratulerer! Du vet mer om dette enn de fleste. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjartan berg Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 14 av 15 pga den hersens norpolen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 "Du fikk 14 rette av 15 mulige, Gratulerer! Du vet mer om dette enn de fleste." Bommet på nordpolen spørsmålet.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Du fikk 15 rette av 15 mulige, Gratulerer! Du vet mer om dette enn de fleste. Nå ble jeg faktisk overrasket selv..Var i tvil på ett par. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Du fikk 14 rette av 15 mulige, Gratulerer! Du vet mer om dette enn de fleste. Nordpolen...tenkte på den riktige,men svarte feil. :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian-Mikkelborg Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Bomma på "Andre ord om flaps" - der ser dere hvor mye jeg kan om DET :grin: og " Hvilket selskap er for tiden det eneste som flyr direkte Oslo - New York?", hvilket land lages embraer flyene, og nordpolen :grin: Hehe. Men 11 av 15 for meg ER ikke dårlig altså Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 13 rette. Bommet på Nordpolen og Embraer spørsmålene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 SAS og Brasil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 "Du fikk 15 rette av 15 mulige, Gratulerer! Du vet mer om dette enn de fleste." I e bæst! :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander.Rønning Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Fikk selvsagt 15 av 15 rette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 15 av 15 her også, men nok med litt flaks ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 15 av 15, men flaps-spørsmålet må man ikke ta lærdom av Slats er en utvidelse av vingens leading edge mens flapsene er en utvidelse av vingens trailing edge, begge har dog i og for seg det samme formålet; å øke løftet. Å påstå at slats er et annet begrep for flaps er helt på jordet, selv om de fleste forstår hva som menes. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander.Rønning Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Enig i din konklusjon - det tyder vel kanskje på at vedkommende som laget quizen ikke hadde så voldsomme kunnskaper selv? Allikevel så forstod jeg hva kjernen i spørsmålet var. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.