Gå til innhold

Norwegian Eagles - Humanitarian Aid to Gaza!


Ivar Skaugstad

Anbefalte innlegg

Norwegian_eagles_small.jpg

 

Jeg regner med at de fleste av dere har fått med dere situasjonen i Gaza etter krigens herjinger. Det føles derfor naturlig å vise vår tanke og medfølelse til de sivile ofrene på begge sider av konflikten. Derfor har Norwegian Eagles besluttet å sende ut en nødsending med mat, brensel, telt, medisiner, hjelpearbeidere samt mye mer. Det er snakk om mange hundre tonn utstyr som skal fraktes sørover, Norwegian Eagles trenger DIN hjelp, er du med?

 

----------------------------------------------------------

 

Søndag 25. Januar 2009

 

Oslo, Gardermoen (ENGM) - Cairo Intl. (HECA)

Departure time: 1700 UTC (1800 NO local time)

Enroute time: 4h 45min

Arrival time: 2145 UTC (2345 EG local time)

Route: OSLOB UL727 PENOR UN133 LENOV UL619 KARIL UN127 NEPOT UL602 NERDI UL867 SOMOV UL606 EKI UL854 YAYLA UW81 KULAR UT39 TOMBI UA16 RASDA A16 BLT

Distance: 2017 NM

 

---------------------------------------------------------

 

610x.jpg

 

---------------------------------------------------------

 

Scenery: http://heca.egyptair-va.com/scenery.html

Charts: http://flight.sanyjo.cz/mapy/NonEurope/HECA.pdf

 

---------------------------------------------------------

 

Signer opp med callsign og gate, husk, andre trenger din hjelp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikkje for å øydeleggje for det Joakim. Men å kaste seg på Vatsim på ein slik kveld når det føregår eit event som dette, er ikkje det smartaste. Ting har ein tendens til å verta ganske hektisk på radioen til tider og det er lite tid for ATC å hjelpe deg om det skulle vere ting du lurte på og slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikkje for å øydeleggje for det Joakim. Men å kaste seg på Vatsim på ein slik kveld når det føregår eit event som dette' date=' er ikkje det smartaste. Ting har ein tendens til å verta ganske hektisk på radioen til tider og det er lite tid for ATC å hjelpe deg om det skulle vere ting du lurte på og slikt. [/quote']

Ja. Du har vel rett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gang må jo bli den første' date=' så hvorfor ikke når formålet er av ein slik art. Stiller opp med ein MD11 Callsign: MPH247,prøver meg på G208.

Et spørsmål når det gjelder TEAMSPEAK: Stemmer det at jeg legger meg inn under kanalen til NORWIGIAN EAGLES, før jeg fyrer opp FS? [/quote']

Om du velger å starte den opp før eller etter FS er opp til deg selv. :grin:

Logg på serveren ts.vaccsca.org, du registrerer deg på serveren (raskt og gratis), så akn du selv flytte deg til Norwegian Eagles kanalen. :)

 

Må si jeg er imponert over responsen, utrolig bra at så mange er blir med! Det er fortsatt mer utstyr og personell som skal fraktes nedover, vi trenger derfor ennå flere piloter! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si jeg er imponert over responsen' date=' utrolig bra at så mange er blir med! Det er fortsatt mer utstyr og personell som skal fraktes nedover, vi trenger derfor ennå flere piloter! :) [/quote']Jeg tror også jeg er med hvis ikke noe annet dukker opp. B747F eller A380 på meg tipper jeg, sees i lufta :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...