Johan Clausen Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Farsund Airport, Lista ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 22. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2008 Hmm...dere er ikke langt unna. Tenk norwegian eagles Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Aleksander Milde Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Herdla flyplass fra 2. verdenskrig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Er vi i Norge? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 22. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2008 Mhm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gert Andreas Barring Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Trondheim hadde flyplass på Lade før, og Værnes hadde to rullebaner, så jeg går for Værnes. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Stavanger hadde flyplass på Forus før, og Sola hadde to rullebaner, så jeg går for Sola. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Sola er ikke nedlagt Skjønner ikke at det kan være noe annet enn Fornebu :confused: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Dette er vel Fornebu det er snakk om. Og siden du nevner at det var to flyplasser i byen, så blir jo det da Oslo/Gadermoen som var nr2. Selv om Kjeller ligger nærmere Oslo enn Gardermoen gjør da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik - C Varvik Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Helge Sakkestad svarte jo Fornebu med en gang dette spørsmålet ble lagt ut, så kan ikke være det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audun Sjøen Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Hei hei Får hive meg på dette jeg også, lurer på om det kanskje kan være Bodø?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Trondheim hadde flyplass på Lade før' date=' og Værnes hadde to rullebaner, så jeg går for Værnes. [/quote'] Derfor prøvde jeg med Sola, vet utmerket at den ikke er nedlagt. Eller, tviler på at de legger ned en flyplass på 1 døgn.. Var der i går :grin: Helge Sakkestad svarte jo Fornebu med en gang dette spørsmålet ble lagt ut' date=' så kan ikke være det? [/quote']Det er det merkelige, Fornebu er den som stemmer mest, alikevell er det den som har blitt gjettet mest Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 23. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2008 Trondheim hadde flyplass på Lade før' date=' og Værnes hadde to rullebaner, så jeg går for Værnes. [/quote']Riktig!!! Kan innrømme at den kanskje var litt vanskelig :grin: Jeg eksisterer ikke lengre. Jeg skiftet mitt eget navn en gang. Jeg hadde en flåte på bare 737 til slutt. Hvem var jeg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svale Andre Leren Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 maersk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 23. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2008 Nope Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helge Sakkestad Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Sterling? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 23. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2008 Niks Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Tandberg Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Color Air Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Braathens? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Trondheim hadde flyplass på Lade før' date=' og Værnes hadde to rullebaner, så jeg går for Værnes. [/quote']Riktig!!! Kan innrømme at den kanskje var litt vanskelig :grin: Jeg eksisterer ikke lengre. Jeg skiftet mitt eget navn en gang. Jeg hadde en flåte på bare 737 til slutt. Hvem var jeg? Hvordan får du dette til? Jeg er nedlagt. Jeg hadde to rullebaner. Flyplass nr 2 i denne byen i historien. Hvor er jeg? Værnes er jo ikke nedlagt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Maaland Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Tror braathens jeg også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 23. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2008 Braathens? Braathens er riktig! Det var en skrivefeil inn den skjonner du Even. Beklager det Ny nøtt( den siste): jeg var den første flyplassen i min by i historien. Har en 1780m lang rwy. Skal snart utvides. Skandinavia. Hvor er jeg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svale Andre Leren Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 kvernberget, kristiansund :confused: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Andersen Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Kvernberget Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 23. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2008 Jepp! Det blir tid til en siste nøtt: Jeg har 24 fly og 18 destinasjoner. Men jeg har bare to utenlandsdestinasjoner. Hvem er jeg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Andersen Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 widerøe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 widerøe Satan! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 23. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2008 Niks, nei, no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Air Norway? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 23. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2008 Nope :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.