Vegard Mardahl Skrevet 14. desember 2008 Skrevet 14. desember 2008 Hei. Det ble bare et bilde denne gangen. Ris/ros mottas med takk, det er alfaomega hvis man skal bli bedre i både vinklingen under bildetakingen og om bildet blir redigert godt. Dette er en Flight1 Super80 og i fs9 som vanlig Håper det faller i smak Siter
Petter Tandberg Skrevet 14. desember 2008 Skrevet 14. desember 2008 Utrolig flott, Vegard! HVordan synes du den modellen er? Siter
Vegard Mardahl Skrevet 14. desember 2008 Forfatter Skrevet 14. desember 2008 Den er god den Petter, men trenger et par timer til for å lære meg den helt ja Siter
Petter Tandberg Skrevet 14. desember 2008 Skrevet 14. desember 2008 Den er god den Petter' date=' men trenger et par timer til for å lære meg den helt ja [/quote'] Hvordan er det med FMC? Stor forskjell fra Boeing? Siter
Vegard Mardahl Skrevet 14. desember 2008 Forfatter Skrevet 14. desember 2008 Ja ! Du må jo sette inn kordinatene til punktene isteden for å bare skrive foreksempel TGA. Siter
Stian Alexander Hoddevik Skrevet 15. desember 2008 Skrevet 15. desember 2008 Dette er noko ta det flottaste flightsim-bilete eg har sett her inne ewer Virkleig flott og reelt. Stå på, vonar og sjå meir frå deg. Siter
Christian Kråkenes Skrevet 15. desember 2008 Skrevet 15. desember 2008 Veldig, veldig pent! Lurer på om det kanskje hadde gjort seg om du fikk en vinkel hvor vingen ikke sperra så mye utsikten til halen? Siter
Vegard Mardahl Skrevet 15. desember 2008 Forfatter Skrevet 15. desember 2008 Tusen takk alle sammen Det er virkelig arti å se at folk liker det man gjør. Det med halen tok jeg innpå meg og blir tenkt på til neste billedtaking Siter
Åge Storli Berg Skrevet 17. desember 2008 Skrevet 17. desember 2008 Virkelig et bra bilde av et veldig pent fly. Bra Vegard! Siter
Kim Jørgen Brenna Skrevet 17. desember 2008 Skrevet 17. desember 2008 Virkelig et nydelig bilde av en skikkelig flott maskin! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.