Kenneth Følstad Skrevet 8. desember 2008 Skrevet 8. desember 2008 http://www.realenvironmentxtreme.com/feature.html Linkene taler for seg :grin: REX + FTX = sinnsykt Siter
Fredrik Rise Skrevet 8. desember 2008 Skrevet 8. desember 2008 2 ord: FY FLATE!!! Det er jo som å se det på tv... Siter
Sindre Holberg Skrevet 8. desember 2008 Skrevet 8. desember 2008 DET DER VAR RETT OG SLETT UTROLIG SYKT Råeste jeg har sett!!! Siter
Kjartan berg Skrevet 8. desember 2008 Skrevet 8. desember 2008 Pøh! Fs 98 eier dette! Heltrått! Dette blir vel ikke serlig fps vennelig Siter
Oddvar Johan Martinsen Skrevet 8. desember 2008 Skrevet 8. desember 2008 Hei Dette så _bra_ ut..Men hvorfor den irriterende hewy meatal låta.. Det finnes faktisk mye bra musikk der ute, som er adskillig bedre en noe hewy metall.... Og på en eller annen måte synes jeg det ikke helt passer seg med tung musikk på akkurat slike presentasjoner... Oddvar Siter
Stian Rolandsen Skrevet 8. desember 2008 Skrevet 8. desember 2008 Å dere er klar over at dette allerede er gitt ut? Sjekk her: http://www.flightsimstore.com/product_info.php?currency=EUR&products_id=809&osCsid=dc8fd07f49fr7o33hhoa9nk6r4 Siter
Gjest Aleksander Milde Skrevet 8. desember 2008 Skrevet 8. desember 2008 HELT SYKT =O finner ikke ord for dette!!! for FSX eller? :grin: Siter
A L Skrevet 8. desember 2008 Skrevet 8. desember 2008 Hei .Men hvorfor den irriterende hewy meatal låta.. Det finnes faktisk mye bra musikk der ute' date=' som er adskillig bedre en noe hewy metall.... [/quote'] herregud så useriøst sagt!!! for det første er det der så LANGT unna heavy metal for det andre så må det da kunne gå ann å ha forskjellig musikksmak! at det er mulig?! Men dette var helt sykt!! Siter
Kenneth Følstad Skrevet 8. desember 2008 Forfatter Skrevet 8. desember 2008 for FSX eller? Tror det ja, uten å ha lest alt for mye om dette enda. La merke til et ikon på slutten av den ene vieoen med følgende budskap: "DX10 enabled". Så her må man ha et skjermkort som støtter DX10, men det har jo de fleste seriøse FSX simmere Siter
Kenneth Følstad Skrevet 8. desember 2008 Forfatter Skrevet 8. desember 2008 Jeg tror vi kommer til å se noen helt sinnsyke addons for FSX etter hevert som tiden går. Og vi kommer til å trenge noen helt vanvittige monster PC-er for å kjøre FSX smertefritt. Endelig får vi se hva FSX virkelig kan tilby. FS2004 klarer ikke lenger å hamle opp med FSX. Snart er FSPassengers X ferdig også. Kommer før jul etter hva Dan selv sier. http://www.fspassengers.com/ http://www.fspassengers.com/forum/read.php?f=1&i=42353&t=42353&stick=1 Siter
Frode Skjennem Skrevet 8. desember 2008 Skrevet 8. desember 2008 Det opplyses i teksten ved bestilling at FS9 Version, coming soon!. Siter
Nils Erik Eriksen Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Jeg har kjøpt det, og fps ligger på det samme. Veldig bra jobba av gutta bak REX! Det at det er DX10 enabled betyr bare at de med DX-10 får full utnyttelse, man kan disable den funksjonen hvis man ikke har DX-10. Noe som var artig er at REX har sin egen innebygde online weather maskin som laster ned nytt vær. Og den er veldig bra! Mvh Nils Siter
Kenneth Følstad Skrevet 9. desember 2008 Forfatter Skrevet 9. desember 2008 Høres kjempebra ut REX står på prioriteringslisten min for addons, den står faktisk meget høyt på listen Siter
Andreas Nysveen Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 noen som vet om dette er noe man kan kjøre på linje med ASX? Eller er det en annen weather generator som er bedre til FSX? Siter
Tommy Bernes Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Stod på forumet deres at Rex er fullt mulig og kombinere med ASX, så det skulle ikke vere noe problem Siter
Tom Arild Hansen Skrevet 10. desember 2008 Skrevet 10. desember 2008 Har etterhvert erfart at promovideoer som dette viser detaljer jeg aldri klarer å få til på mitt system, men hva sier dere som har kjøpt det? Ser vannet og skyene like bra ut, og flyter det fint? Synes det var antydning til hakking tilogmed på den ene promovideoen her. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.