Gå til innhold

UHDT


Anbefalte innlegg

UHDT= Ultra High Definition Textures

 

For første gang i flightsim verden presenter vi i Mcphatstudios HD texturer til FSX ;)

 

Følgende fly i første omgang er da Super80, LDS 767 og PMDG 747 og flere vil komme...

 

Gamle textuer i FSX

 

mcphat_s80pro_aal_6.png

 

Nye texturer med UHDT...

 

uhdt_mcphat_s80pro_aal_6.png

 

 

Og beste er at det nesten ikke tar FPS heller....

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Dette ser unektelig spennende ut, spesielt hvis man flyr gamle, bulkete warbirds....., men det spørs om jeg ikke ville spandert litt ny maling på passasjerfly.

 

Og for ikke å gå helt fra sans og samling, hva slags prosjekt er dette?? Før og nå-bildene taler ikke helt sant, MIN MD-80 ser langt bedre ut i normal gjengivelse enn på før-bildene til UHDT ( men ikke så bra som detaljbildet). Dessuten, min Hughes H-1 fra Aerosoft ser faktisk mye mer realistisk ut i aluminiums-gjengivelsen enn MD-80 i UHDT. Ikke for å være negativ, men jeg ble ikke uhemmet imponert...... :blush: .

aa14.jpg

 

hh8.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette prosjektet går ut på at textuer blir rett og slett skarpere når man zommer inn på flyet, når man zommer inn på vanlige textuer blir det alltid blurry textuer, slik at man mister den virkelighetsfølelsen på man ser på virkelige bilder der hvor der er skikkelig zoomet på flyets nese, kropp, vinge osv og ser krystallklart skarpheten i bildet, det er dette vi driver med i gjenskaper nå i FSX... Og beste er at dette ikke skaper noe mere FPS tap enn hva painten gjør ellers...

 

OY-KDN_1.jpg

 

Fra den vinkelen som jeg har tatt bildet her i fra, kan man se den blurry texturer på siden, på Scandinavian logoen foran... Når jeg da får satt på det UDHT settet blir det skarpere og mere tydelig i fra alle vinkeler, akkurat som det ser ut i virkeligheten...

 

Og en annen ting jeg kan nevne også er dette ikke skader painten når man har zommet ut også.... Painten er som den er ikke editert på noen som helst måte...

 

Bare vent å se, Ernst! Skal love deg at dette blir ganske så rått ;)

 

Skal vise noen bilder av LSD vingen på UDHT texturer i helgen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...