Truls Petter Elven Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 UHDT= Ultra High Definition Textures For første gang i flightsim verden presenter vi i Mcphatstudios HD texturer til FSX Følgende fly i første omgang er da Super80, LDS 767 og PMDG 747 og flere vil komme... Gamle textuer i FSX Nye texturer med UHDT... Og beste er at det nesten ikke tar FPS heller.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helge Sakkestad Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 WOW! Har ikke annet å si.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Jeg skal faktisk klare å overleve dagen også og det med haken min på riktig plass! Har ikke noen andre ord enn: Er helt stum av begeistring! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Andersen Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Tror det siste bildet har havnet i feil forum Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Henrik Dahl Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Fantastisk, rett og slett, bare synd det ikke er mulig i FS9 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Ojsann Bare å bøye seg i støvet for sånne teksturer, men som Jan Henrik sier: synd det ikke er mulig i Fs9, Anyways Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Luiggi Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Har det kommet noen UHDT til LDS767 ennâ? :grin: Vil gjerne laste dem ned! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KJ Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Imponerende, ble så bra at den virkelig ser slitt ut. Tør ikke å fly med den gamle maskin der, hjelper ikke om det er AA aldri så mye. Venter spent på LD767 paint. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Sannes Riiser Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Helt ufattelig bra!! Gleder meg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Dæsken,dette blir rått! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Truls Petter Elven Skrevet 17. september 2008 Forfatter Del Skrevet 17. september 2008 Ja, dette blir rått, det skal jeg love dere Johan, det kommmer etterhvert, blir nok SAS OC som blir den første med HD texturer Her er enda ett bilde... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harald Strand Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 "Hakeslepp" Fantastisk harke sett noe mer realistisk in a long time! Kjempejobb, og som du nemnte er det fantastisk at det ikke suger frames Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul-André Tilrem Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 *fap fap fap fap fap* Dæsken døtte for noen bilder. Jeg har stor respekt for skillza dere har angående paint av fly. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 :o Det der står det respekt av! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre S. Lillehaug Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Fy søren så sykt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Det å kun ha smily i sine poster er blitt en synd her på forumet, men hva skal jeg si, speechless! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 18. september 2008 Premium Medlem Del Skrevet 18. september 2008 Dette ser unektelig spennende ut, spesielt hvis man flyr gamle, bulkete warbirds....., men det spørs om jeg ikke ville spandert litt ny maling på passasjerfly. Og for ikke å gå helt fra sans og samling, hva slags prosjekt er dette?? Før og nå-bildene taler ikke helt sant, MIN MD-80 ser langt bedre ut i normal gjengivelse enn på før-bildene til UHDT ( men ikke så bra som detaljbildet). Dessuten, min Hughes H-1 fra Aerosoft ser faktisk mye mer realistisk ut i aluminiums-gjengivelsen enn MD-80 i UHDT. Ikke for å være negativ, men jeg ble ikke uhemmet imponert...... :blush: . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars B. Frostad Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Shitt pomfritt! Dette er jo bare helt rått, spesiellt bilde nr. 2 var helt sinnsykt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Iversen Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Hvordan funker dette Truls? Er det bare texture i mye høyere oppløsning eller er det noen andre triks i tilegg? Vanvittig bra spør du meg. Er dette en ny trend og noe vi kan forvente på alle fly i Fs11? Drar dette ned FPS mye? Det flyet burde jo vært kjørt igjennom vaskeautomaten til Statoil et par ganger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Sannes Riiser Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Er dette en ny trend og noe vi kan forvente på alle fly i Fs11? Kanskje litt tidlig å spekulere i FS11 ennå? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Truls Petter Elven Skrevet 19. september 2008 Forfatter Del Skrevet 19. september 2008 Dette prosjektet går ut på at textuer blir rett og slett skarpere når man zommer inn på flyet, når man zommer inn på vanlige textuer blir det alltid blurry textuer, slik at man mister den virkelighetsfølelsen på man ser på virkelige bilder der hvor der er skikkelig zoomet på flyets nese, kropp, vinge osv og ser krystallklart skarpheten i bildet, det er dette vi driver med i gjenskaper nå i FSX... Og beste er at dette ikke skaper noe mere FPS tap enn hva painten gjør ellers... Fra den vinkelen som jeg har tatt bildet her i fra, kan man se den blurry texturer på siden, på Scandinavian logoen foran... Når jeg da får satt på det UDHT settet blir det skarpere og mere tydelig i fra alle vinkeler, akkurat som det ser ut i virkeligheten... Og en annen ting jeg kan nevne også er dette ikke skader painten når man har zommet ut også.... Painten er som den er ikke editert på noen som helst måte... Bare vent å se, Ernst! Skal love deg at dette blir ganske så rått Skal vise noen bilder av LSD vingen på UDHT texturer i helgen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 20. september 2008 Premium Medlem Del Skrevet 20. september 2008 Bare vent å se, Ernst! Skal love deg at dette blir ganske så rått Takk for den Truls Petter, det er bra at du haler utviklingen videre :grin: . Kan bli spennende dette! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.