Even Moe Egenes Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Jeg syns Kent-Ruben's siste var best! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaf Ghanizadeh Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Begynner å ligne noe nå. Mangle en del og en del ting som skal være annerledes b.la logo+footer men det fikses jeg etterpå. http://bildr.no/view/246138 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nicklas Winger Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Frem til nå synes jeg Ola Haldor sitt eksempel har best potensiale. Eksempelet så ryddig og greit ut, ingen overdreven bruk av farger og fonter. Husk at det å designe en webside ikke er så enkelt som man tror. Det gjelder å holde både farger, tekst, rammer o.l så enkelt som mulig, slik at flest mulig brukere kan se den feilfritt. Med det mener jeg at flest mulig støtter den skrifttype som brukes, oppløsning osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaf Ghanizadeh Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 OlaHaldor sitt er bra, men jeg synes det mangler litt. Layouten er ganske så lik som det som er nå. Den er veldig grå og mangler en del detaljer. Det å få det til å virke riktig cross-browser er ikke så vanskelig om man bruker riktig kode og vet hva man driver med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 De 3siste kanidatene er jo absolutt noe og satse på, likte spesielt Kent-Ruben og Ola Haldor sine forslag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Haldor Voll Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Headeren min har potensiale til å utvikles mye. Men i fare for å tråkke noen på føttene vil jeg ikke begynne å klaske inn bilder fra airlineopictures.net f.eks. Og jeg er fast bestemt på at en vertikal meny er det beste, med tanke på utvikling både ene og andre veien i antall menyvalg, vs. en horisontal meny som vil bli noe uhåndterbar - i alle fall etter min smak. Ønsker folket sterkere farger? Skrik ut - så får jeg eventuelt titte på det utpå kvelden og natta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaf Ghanizadeh Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Jeg synes rett og slett det er for likt det som er nå, litt annen typografi og fargevalg, ellers er det relativt likt. Jeg skal prøve å koke oppe noe mer senere i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nicklas Winger Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Jeg tenker ikke på crossbrowsing. Jeg tenker mer på hva en maskin støtter. Dette er ting som spiller inn oftere enn man tror. Men, igjen, så skal det sies at flesteparten av de besøkende her på siden har nok en relativt oppdatert maskin da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Vole Rye Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Olaf sitt design har vært klart best hittil, jeg mener dog vi må ha vertikale menyer. Ola Haldor sitt var også bra, men manglet litt kontrast i typografien. Headeren burde også endres! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Haldor Voll Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Bittebittelitt mer farge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaf Ghanizadeh Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Det jeg hadde tenkt var at det var de hovedgruppene i den øverste menyen og når man er inne i et av de, så vil man få opp en undermeny i det går feltet. Da unngår man masse rot og unødvendig mye linker på et sted. Niklas: En side jeg lager baseres kun på bruk av Css, XHTML, JS, PHP og bilder for det grafiske. Ikke flash og sånt. På den måten så trenger man ikke noe high-end-maskin for å se siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Haldor Voll Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Jeg syns ikke en side som dette skal kaste vekk ressurser på å bruke Flash. Det er sikkert fint og flott i andre sammenhenger - men for en side som dette vil det ikke fungere. Tenk deg om Komplett eller andre slike sider skulle brukt flash - tror det ville blitt mer kaos enn orden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Elvheim Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Mye godt, men liker gamle best enda:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nicklas Winger Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Jeg snakker ikke om Flash folkens.. Men, orker ikke forklare mer nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harald Strand Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Likte helt klart Ola sin best! Rent, stilfult og brukervennlig sånn skal det være! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audun Braastad Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Veldig bra OlaH Men synes det mangler et eller annet mellom "ANNONSE" og headeren, men det kan hende at det blir bedre straks det blir laget en ordentlig header Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Bittebittelitt mer farge. Dette her var meget bra Ola Haldor! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Haldor Voll Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Jeg vil ikke trøkke inn ting for mye heller, det er trangt nok allerede - men jeg vil samtidig ikke gjøre det mye breiere. Kanskje jeg er alene om dette - men grunnen til at jeg gjør det "trangt" er fordi jeg syns det er lettere å lese flere linjer, enn lange linjer. Om det skal være noe mellom header og annonse.. tja.. Da bør det også bli mer luft mellom header og meny slik at man kan gå i full bredde kanskje. Annonse i tekst? Siste fem tråder fra forumet? Statistikk fra MP-serveren? Mest populære filer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harald Strand Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Hadde vært litt greit med siste fem tråder, så slipper en og gå helt inn på forumet bare for og oppdage at ingen har skrevet noe siden sist du var der. Mener ikke at det er noe serlig stress, men hadde vert en grei funksjon Stå på Ola din er klart best til nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Adam Martinsen Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Ola du ahr min stemme. Du vet hva du holder på med ja! Bra! Det at siden skal ha ny design betyr ikke at den må være snudd på hue som noen vil.... Stå på Ola... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Haldor Voll Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Clausen Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Synes desværre dit forslag Ola er for mye "klassisk". Alt for mye hvidt. Jeg synes godt, der må være lidt "knall" på farverne. Sort/hvid er lidt for kjedeligt at se på, synes jeg. Har ikke selv tænkt mig at deltage, da jeg ikke har tiden til at lave noget forslag, og da jeg heller ikke kender noget til hvordan man opbygger hjemmesider (koder o.s.v.). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Vole Rye Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Jeg syns Ola Haldor sin begynner å bli ganske grei, men jeg er ikke helt fornøyd med typografien. Den bør endres i header, meny og så kanskje man kunne brukt antikvaskrift til ingressene? Times f.eks.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peter-Hans de Zwarte Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Her er mitt nyaste forslag: Kva synst de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaf Ghanizadeh Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Prøvde en ny approach. Er mer fornøyd nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Vole Rye Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Jeg må si at Olaf sin er den absolutt beste! Ganske nytt i forhold til hva slags side det er, men det kan jeg fint leve med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Storli Berg Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Setter en knapp på Olaf sin jeg og, praktfullt og moderne design. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Clausen Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Hvis jeg skulle vælge, så var Olaf's klart nr 1. Kanskje en lidt mere "liv" i selve logo-delen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir G Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Ble litt mange prosent på den avstemningen Olaf, men siden var meget pen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Sveinungsen Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Poster: Peter-Hans de ZwarteEmne: Re: Konkurranse - Nytt design til FlightSim.no Her er mitt nyaste forslag: http://bildr.no/view/246449 Kva synst de? Dette her likte jeg veldig godt! Jeg føler med en gang en harmonisk og stemningsfull velkomst. Veldig oversiktlig med en gang uten å scrolle, og veldig PANG PANG PANG, hvis dere skjønner hva jeg mener. Synes den også er ganske nytenkende iforhold til dagens. Holder en knapp på denne jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg