Erlend Andrè Larssen Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Hangar.no 757en som har båret Iron Maidens bandlogo samt et bilde av "Eddie" på halen måtte males om da det ble brukt på en rute til Afrika. I Europa var folk positive til denne dekoren, men ifølge mange afrikanere hadde flyet visstnok onde ånder i seg. Et strøk maling måtte derfor fungere som eksorsisme. Jeg antar dette betyr at Iron Maiden kommer til landet i en 757 med helt vanlige Astraeus-farger. Fansen som har betalt mange pund for å bli med vokalist og pilot Bruce Dickinson på flyturen fra UK til Hamburg i forbindelse med Wacken Open Air-konserten må derfor sannsynligvis også fly i de vanlige fargene. Trist. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Arthur Kleppe Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Jeg har bare en ting å si til de stakkarene som er overtroiske "runn to the hills" :grin: BjøRn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Ja,denne nyheten gjorde meg temmelig irritert. Hadde sett fram til og se denne herligheten på værnes,rett før jeg drar på ferie. Jeg gidder ikke og dra utover for og se en standard astreus 757 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 16. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2008 Å være med Bruce Air 666 må være en stor opplevelse. Her er en film fra Oslo-Stockholm flighten for to år siden (legg merke til Bruces geniale kommentarer): YBGdmxhN6nY Kommer flyet sørover til Oslo etter Lerkendal-gigen, eller blir alt utstyret kjørt nedover? I såfall, hvilken flyplass lander flyet på? Håper virkelig de klistrer på noen merker før det kommer, Iron Maiden kan da ikke se seg slått av overtroiske afrikanere som har røyka for mye Holy Smoke.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jakob Arne Brønstad Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 snakket med avinor i dag, maiden kommer til trd klokka 1525, og drar videre til gatwick klokka 2230. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 16. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2008 Ingen Oslo altså? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Helstad Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Nei, de skal direkte Værnes om ettermiddagen, og direkte tilbake til Gatwick på kvelden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Vinje Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Tror nok at Cpt. Dickinson maler om på nytt igjen. De har vel ikke akuratt pengemangel ? :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leif-Petter.Karlsen Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Nice movie Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild Oldervoll Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Ja, det må være en rå tur det der... Også en artig kommentar fra en rett ved kameraet under takeoff: "Er det propellfly?" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Johansen Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Jeg fløy i en 757 for et par uker siden, og den hadde akkurat samme lyden (som kan minne om propellyd). Vi satt også nesten helt forrest i flyet som disse i filmen gjør, og resten av familien var overbevist om at noe måtte være alvorlig feil med flyet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Den duren er et klasisk kjennetegn på RR motorer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Henrik Dahl Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Den duren er et klasisk kjennetegn på RR motorer Absolutt Om jeg ikke tar helt feil så oppstår denne lyden når motorens vifteblader går rundt i supersonisk hastighet, men er selvfølgelig ikke helt sikker om dette er sant eller ikke, regner med jeg vil bli korrigert hvis jeg tar feil her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Olav Løvaas Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Ahh.... lyden av RR på TOGA..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.