Jump to content

Leif-Petter.Karlsen

Members
  • Content Count

    213
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Leif-Petter.Karlsen

  • Birthday 02/12/1958
  1. Morrsomt."Nydelig kvalitetsfly" og mange gode komentarer :grin: :crazy: LPK
  2. Slik jeg kan lese det,ja så er ett av kravene at en MÅ melde seg inn i Vatsim. "*Register to VATSIM. We do not require all flights to be flown on the network, but take a flight there from time to time atleast. If you need help getting started use the forum." Som du ser....det er ett av kravene som er markert. LP
  3. Forstår jeg det rett...at en nå MÅ være registrert på Vatsim for å være medlem på virtual norwegian?!? Vel....setter ikke så veldig pris på og tvinges inn i Vatsim,skulle jeg må det være forde jeg selv virkelig ønsket det,så....gutter....da får det heller være,er jo klar over at jeg nok da altså mister alt av opptjente timer og rang hos dere,men....mistet mye av gleden med VNAS da dere startet opp med det loggeprogrammet som det stadig var problemer med,og ofte umulig å få logget timer,og nå med tvungent medlemskap i Vatsim for å få mulighet til og fortsette i VNAS...nei...da begynner gleden og bli borte for meg,så takk,men nei takk. Leif-P
  4. se på denne linken.Kan jo ikke skade og prøve ihvertfall http://www.supportflightsim.com/
  5. Gode gamle dash7,og for ikke å glemme gamle twinnottern(dhc6) Fortsatt God Jul foresten!
  6. Her jeg bor kommer ikke julestjerna som F-16..derimot sammensatt av helis fra Bardufoss,men er ett flott syn det å før hver jul,og MASSE lyd i det de stryker over hustakene
  7. :grin:...hum Ivar...tror E-mailen din må ha vært ute på førjulsfestivitas siden det tok så lang tid,he,he :grin: :whistle:
  8. er vel valget av fighter det er snakk om,og etterdiskusjonen som har vært etter det
  9. Har endel flilmer fra fs der jeg og..Balsfjordair
  10. Det der er nok ikke Paro,det er en flyplass i det lille andet Bhutan,og er kun ett selskap som har monopol på trafikken dit,og er en ganske så spesiell flyplass,med høyder på begge sider som du må komme svigende rundt for å sette flyet ned på runway,mye fallvinder gjør ikke saken enklere,så er store restriksjoner,med vær etc.Og KUN captein får lov å ta av og lande der.Får captein ett illebefinnende 30ft før tutchdown,skal second devertere og fly til nærmeste flyplass,har ikke lov å lande der!! :grin: :whistle:
  11. hei,tror noen er litt på viddene her,så vidt meg bekjent er det ingen ELG.kalles da også ofte braathens norlys.M.a det forestiller det norlige fenomenet NORDLYS! :grin:
  12. http://www.simviation.com/menu.html http://www.walhalla.mine.nu/fs2004.php
  13. litt mørkt var det jo,men for å få se filmen i bedre kvalitet,så blir det greiere å se ...leggg til &fmt=18 bak URLEN,og oppdater,så får dere sett you tube filmene i bedre kvalitet:-D.
  14. Joda Paro i Bhutan er en utfordring,begge veier,da du fa begge sider må komme vriende rundt en åskam for å lande,og såpass kort runway at det bare er akkurat at du kan ta av med 737-500 som er det som brukes der.Kun capteiner får lov og lande og ta avder,og de er kurset for det.second skal uansett hva som skjer ,som måtte gjøre at han må overta,avbryte og gå til nærmeste andre flyplass:-D.Har hatt noen takeoffs and landings der.ICAO koden er VQPR. Men har en enda mere utfordrende sak.Diao yu tai utenfor taiwan.Ligger omtrent alltid endel skyer der og gir noe dårlig sikt.Ofte fallvinder.crossvindbanen går gjennom en TUNELL!!.den andre rw er greieneveien,mens rw09 er innflyvingen inn mellom to trange fjellrygger ,så trang at det er såvidt plass tilvingene,og såsvinge deg inn til runwayFinns ikke defoult i fs,men finner addonsceneryfor den på AVcim.com
×
×
  • Create New...