simon seim Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 her kan du gjerne sette inn noen A380 filmer, uansett om du har lagd dem selv eller de er fra youtube. LPDz2qpR2zI Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ruben Frydstad Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 legg bare det bakerste på youtube de tallene i ikke hele linken fks: http://www.youtube.com/watch?v=[color:#CC0000]5pkukKiRhBA [/color] det i rødt skal legges inn på den der innlegger greia så du kan se den i posten din også en video ybta8CyNbOU sZIWDlasxMo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M E Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Har flyet skiftet kjønn og nå? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simon seim Skrevet 9. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2008 tok ikke akkurat det men flere modeller er lagd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nicklas Winger Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Har flyet skiftet kjønn og nå? Nå henger jeg ikke helt med Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simon seim Skrevet 9. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2008 v Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Grindvoll Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Alle fartøy og luftfartøy er hunnkjønn. Queen of the skies; hvis vi ikke har med en transvestitt å gjøre... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simon seim Skrevet 9. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2008 he he der har du rett ja! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T F Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Alle fartøy og luftfartøy er hunnkjønn. Si det til russerene... som betrakter alle fartøyer og luftfartøyer som hannkjønn. Selv ser jeg på dem som maskiner. Hilsen T Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild Oldervoll Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Queen of the skies; hvis vi ikke har med en transvestitt å gjøre... Aah, jeg har alltid visst at det var noe iffy med king-air'en. Men det skumleste er vel kanskje at jeg føler meg litt tiltrekt av den :blush: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audun Braastad Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Alle fartøy og luftfartøy er hunnkjønn. Queen of the skies; hvis vi ikke har med en transvestitt å gjøre... Hva med Fat Albert? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Grindvoll Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Fat Albert? Hun har bare fått i seg noe rart ser det ut som! Vi bruker jo nautiske mil i luftfart; som stammer fra sjøfart vil jeg tro. Hva denne linken mellom luftfart og sjøfart er vet jeg ikke, men sammen med nautiske mil og knop fulgte vel også at man kaller fartøyene for "hun"-kjønn. Hvorfor man gjorde dette i gamledager for fartøy har sikkert noe med kapteinens nære tilknytning til fartøyet. Land o-hoi! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders johansen Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Nå nei..... Queen of the skies = 747 King of the skies = Antonov 225 Airbus A380 = Airbus A380 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leif-Petter.Karlsen Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Har siden den kom seg i luften alltid kalt A380 "THE FAT MAMA" :whistle: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Clausen Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 A380: Walrus!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Nysveen Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 747 = Queen A380 = King 225 = Troll Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.