Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Expert Pilot Doesn't Believe Official Version Of 9/11 -zxhFbKStLU Jeg tror terroristene valgte disse flightene pga flyene som betjente rutene. 757/767 har jo samme cockpit,og derfor tror jeg nok de valgte de flyene,mht samme trening. resten som blir sagt,har ikke jeg noe grunnlag og uttale meg om. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon Larssen Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Hmm noen sier jo at de trente med FS2002 ! Jaja vet ikke hva jeg skal si jeg :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolf Arne Beck Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Jeg skjønner ikke hva han prøver å komme frem til? Han tror ikke at noen kan ta et fly og styrte det inn i World Trade Center, selv ikke en erfaren pilot som han selv? Vel noen må jo tydeligvis ha klart det ellers så hadde vel tårnene fortsatt stått der. Hvor har han G-belastningen og hastigheten fra? Noen som vet om de sorte boksene ble funnet og om det er der han har påstandene sine fra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Grassdal Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Vel noen må jo tydeligvis ha klart det ellers så hadde vel tårnene fortsatt stått der. Jeg husker ikke når, men for en del år siden eksperimenterte NASA i samarbeid med USA's regjering i et eksperiment hvor de testet forskjellig fuel og hvordan denne fuelen oppførte seg ved krasj. For å ikke risikere menneskeliv utviklet de en avansert metode for å fjernstyre flyene. As2l3TIiEnI Dermed er det "problemet løst". Ang. de svarte boksene, så var det kun en brannmann som hevdet å ha funnet en av boksene, men noe mer til dem har ikke offentligheten sett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Peder Nilsen Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Mener han å si at det er noen modifiserte fly av noe slag, og spesialtrente piloter? Er forsåvidt enig i det han sa om navigering og slikt av flyene, det er jo ikke bare bare. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clamer F. Meltzer Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Min mening er tøv, det er ikke så vanskelig i det hele tatt. Og hva mener han med vertical og lateral navigation? Regner med at det stort sett var gjennomført rent visuelt? Så vanskelig er det ikke å sikte nesa på et fly dit du vil ha den om du har et snev av bakgrunn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Grindvoll Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Den gamle flygeren savner vel "sin tid" og ønsket å være i fokus littegrann Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Mener han å si at det er noen modifiserte fly av noe slag' date=' og spesialtrente piloter? Er forsåvidt enig i det han sa om navigering og slikt av flyene, det er jo ikke bare bare. [/quote']Han hentyder vel sikkert at det var noen andre enn "evil arabs" som fløy flyene, slik så mange konspirasjonsteoretikere før ham har gjort... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonas Mindt-Soot Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Prinsippet er vel det samme i en Cessna som i en 767? Drar man stikka til seg blir husene mindre, dytter man fra seg stikka blir husene større. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Peder Nilsen Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Det er vel ikke bare bare å sikte seg til WTC når man er mange minutters flytur unna, men når man ser hvor mye cockpitstasj man kan få til slike maskiner så er det vel ikke usannsynlig at de trente på å forstå de forskjellige instrumentene med en avansetr FS-cockpit? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.