Stig Are Pettersen Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Grafset litt rundt i FsRecorder mappa mi og fant en flight jeg fikk lyst til å lage film av. Opptaket ble gjort 23.mars. To stk F/A-18 type finsk på luftetur fra Andøy til Bodø. Altså, alt opptak er fra en og samme flight... Lengde 4 min. 13 sec. wogizJxKvJY http://uk.youtube.com/watch?v=wogizJxKvJY DivX 85mb: http://rapidshare.com/files/114059680/ENAN-ENBO.avi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Luiggi Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Filmene dine har altid sâ pokkers god kvalitet! Denne her er ikke noe unntak! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Filip Gundersen Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 En av de beste FS-filmene jeg noen gang har sett! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Dette er den beste fs-jagerflyfilm jeg noen gang har sett! Fikk hakeslepp! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ragnar Johnsen Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Virkelig bra :cool:. Utrolig fartsopplevelse i enkelte av de scenene. En annen musikk så hadde det blitt en 10'er fra meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Rolandsen Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Dette er det som kalles FS-kunst. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Emil-André Gundersen Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Rett og slett vakkert, den beste videoen på lenge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Helstad Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Dra meg baklengs inni fuglekassa! Utrolig til flyt du har ! Kongefilm!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vidar Solheim Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Utrolig bra! Hvordan får man til å fly i formasjon med det andre fly der egentlig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 11. mai 2008 Premium Medlem Del Skrevet 11. mai 2008 Rimelig bra film dette. Med andre ord....en jaevlig bra film, med heftig flyvning, fin klipping, behagelige overganger og passelig lengde!! Kunne vært artig med noen ekspert-tips på hvordan du fikk FS-recorder`n til å funke så bra? Har ikke vært helt fornøyd med den i FSX. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Du viser utrolige ferdigheter innen bruk av fsrecorder, kameravinkling, filmredigering og ikke minst, jagerflyving og formasjonsflyvning. Og for å si det slik: jeg hadde ikke blitt lei meg for å ha tilsvarende maskin som den du har.. stå på! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Hjelset Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Rått! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Alexander Hoddevik Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Ja inni helsikes bra og. Rett og slett rått :grin: Noko av det beste film eg har sett her inne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Are Pettersen Skrevet 11. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2008 Takk skal dere ha Denne filmen var egentlig noe jeg snekkret ihop i løpet av lørdagskvelden og litt utover natta. Måtte ha noe å gjøre... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexander Storvig Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Som alltid utrolig flott film fra deg. Meget bra laget og god kvalitet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre S. Lillehaug Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Perfekt landing, nice film!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Imponerede bra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Nydelig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander W. Lind Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Ikke alltid jeg sier dette om militær fly filmer, men dette var bare utrolig bra! Hvor kan jeg finne flyet :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Aleksander Milde Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Fantastisk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audun Braastad Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Jeg elsker det!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Are Pettersen Skrevet 13. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2008 Takk skal dere ha allesammen! Begynner å få teken på redigeringen nå, utrolig skøy å både fly, filme og redigere... Ekstra morsomt er det jo når andre liker det man driver med, så takk til dere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.