Stig Karlsen Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Bruk musa eller piltastene for å bevege deg i bildet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Vell. Skulle gitt mye mere for en klappsetetur i en B777 en denne flygende hvalen til Airbus. Ingen Cocpitt som slår B777 etter min mening. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMO Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Forbanna patriot! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gert Andreas Barring Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Concorde, helt klart.. Men det er litt vanskelig å få til klappsetetur nå til dags. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Arild Hansen Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Jøss! Kjedelig å fly med den lille fislejoysticken der. Har dem ikke stikke en gang altså? Da gidder jeg ikke ta type rating på A380. :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexander Strømme Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Fin arbeidsplass det der :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Timmy Brandt Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Snyggt. Borde vara material nog för någon att göra en riktigt fin panel till flightsim Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Hoel Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Noen som la merke til SLEW knappen litt under flapsselectoren? Gaar utifra det er saann saa man kan jukse seg frem til banen? :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Nysveen Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Så den jeg også, venter spent på å høre om noen har en god forklaring på hva den er til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Nysveen Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Så den jeg også, venter spent på å høre om noen har en bra forklaring på hva den gjør. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Svarstad Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Er det vanlig med kamera inne i cockpiten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Sjefs vogn, dette er state of the art tech. Men som steinar sier, b777 flotteste fly som finnes. Så begynner jeg og bli litt lei denne A380 nå... :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon L Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 saa ikke ut som de mest komfortable setene mtp hvor langt det er meningen at denne greia skal fly. Synes dreamliner, 777 og 747 topper denne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Damgaard Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Kunne de ikke bare kalle denne slew knappen for "Y", som vi simmere gjør. Funker jo fint det!! Skal alltid finne på noe nytt disse flybyggerne... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Svarstad Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Noen her andre som leter etter pauseknappen..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KJ Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Hvis du velger full screen så slutter den å bevege seg mot venstre av seg selv, bruk også scrollehjulet til å zoome. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMO Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Det fungerer ikke det heller, Knut. Jeg forsøkte full screen, men den beveger seg fortsatt etter noen sekunder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KJ Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Det er rart. Her står den stille hele tiden, til jeg flytter den selvfølgelig. Men bare i full screen. Ellers begynner den å gå mot venstre etter noen sekunder. Kan jo si det at jeg bruker IE. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Er ikke rart det, dette er en funksjon i Quicktime VR som gjør at du skal se at det er 360 grader ved innaktivitet. Jeg har lagt mange VR filmer gjennom tiden,den første for over 10 år siden om jeg ikke husker feil. Man kan også gjøre det samme med objekter, dvs du kan ta opp en pc og se på den, snurre den rundt etc.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
christopher herregården Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Den cockpiten er jo nesten større en hybelen jeg så på her :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T F Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Noen som la merke til SLEW knappen litt under flapsselectoren? Gaar utifra det er saann saa man kan jukse seg frem til banen? :grin: Den spytter ut printerpapir fra printeren, så lenge man holder den inne. Ikke mer fancy enn det. Hilsen T Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Hoel Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Skuffende.. :-p trodde Airbus hadde funnet opp hjulet på nytt (slew funksjonen fra fs) jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Airbus er det råeste du finner på markedet i dag....teknologisk overkill.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.