Gå til innhold

Give me a call, I'll fly with you!!!


Mads-Inge Otterstad

Anbefalte innlegg

....hørtes jo greit ut, men bor et stykke unna; så er det noen som vet om at bodø flyklubb har noen slike "tilbud"??? [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] [image]images/icons/tongue.gif" border="0[/image] [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] [image]images/icons/rolleyes.gif" border="0[/image] [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image] [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image]

Happy flight! [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Opprinnelig postet av Jakob Jakobsen:

ble det ikke opprettet ett nettsted her forleden, hvor piloter kunne sette opp turer, og de som ville kunne melde seg på å bli med, for så og dele på utgiftene?

Joda, er klar over det stedet...Men alle som har vært innom der skjønner at det ikke er vits å legge ut noe der...For det første er det få som er innom der, og for det andre så er det meste av det som blir lagt inn der bare tull.... [image]images/icons/frown.gif" border="0[/image]

 

MVH

Mads

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallå!

En velfortjent Grattis Mads!!

Ser frem til en tur, selv om enkelte ser ut til å så ufortjent tvil (hadyssj!!) om dine eminente kvalifikasjoner og egenskaper [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]

Kan tilføye at Mads har: SASFA CAT MD80 FFS

(...i likhet med meg [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image])

Gotur 2A og 3C!

Mvh. Gert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Opprinnelig postet av Ivar Paulsen:

Uten å ta stilling til Mads-Inges evner som pilot, tror jeg at jeg avventer å bli med ferske piloter til loggboka har fått flere innføringer.

Det er vel ikke ufint, vel?

Ja, det kan du vel kanskje si, men....

"If the gouverment trust me, maybe you could too??"

Og som Gert Gundersen så fortreffelig sa det..."Kan tilføye at Mads har: SASFA CAT MD80 FFS"....

I klartekst betyr det 6 timer på MD80 simulatoren ved SAS Flight Academy i Stockholm...Tilføyer man da den timen i F-16- simulatoren ved Bodø Hovedflystasjon og en god halvtime bak stikka på P-3C Orion, + de utallige timene bak vår alles "venn" Microsoft Flightsim 95/98/2000, så kan det jo umulig gå galt....Eller??

Mvh

MAds, en blodfersk pilot med et egentlig "høyt" erfaringsnivå....

[ 13-09-2001: Endret av: Mads-Inge Otterstad ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stilig... jeg har prøvd F16-simulatoren i Bodø, jeg også. Letta fra Bodø og ble (vha noen museklikk) overført til Tromsø. Men jeg fikk alvorlig beskjed om ikke å skyte på bryggeriet. Jeg sikta på Tromsøbrua, men herregud, jeg hadde jo ikke oversikt over avstandene akkurat da... jeg var visst 5-6 nm unna. Kunne ikke treffe noe da. Landinga på ENTC skjedde med ett venstre hovedhjul i gresset. Det gikk bra!

Forøvrig Mads-Inge... det virker som du har nødvendig erfaring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da er papirene i orden, og jeg var ute på min første tur som sjef i dag... Sinnsykt rått... Low-pass på RWY 01, + diverse basicøvelser i treningsområdet og litt sightseeing... Hadde med en kompis og han var ganske så fornøyd med turen ja....

Så interesserte, ta kontakt....

Email: mads@otterstad.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...