Gå til innhold

Full Terrain Experience


Anbefalte innlegg

Her er det copy and paste som råder, så dere for bare akseptere litt engelsk ;)

 

I have had the honour of being on the Betateam for FTX. The thing that hits me is with FTX is that whatever your cup of tee is when it comes to flying, FTX will raise your experience to a whole new level. I have flown at 500ft, and I have flown at 35000ft, it still looks awesome.

 

Here's a few shots from the Sydney area. I'm approaching YSSY.

 

FTX_BETA_Stian0002.jpg

 

FTX_BETA_Stian0003.jpg

 

FTX_BETA_Stian0004.jpg

 

FTX_BETA_Stian0005.jpg

 

FTX_BETA_Stian0006.jpg

 

Here I'm approaching Canberra from the west after a short flight for the fictional airline Qantas Outback

 

FTX_BETA_Stian0012.jpg

 

FTX_BETA_Stian0011.jpg

 

FTX_BETA_Stian0010.jpg

 

FTX_BETA_Stian0007.jpg

 

FTX_BETA_Stian0008.jpg

 

FTX_BETA_Stian0009.jpg

 

FTX_BETA_Stian0014.jpg

 

And here's one shots after departure from Bankstown Airport in Sydney. I'm heading west towards Katoomba.

 

FTX_BETA_Stian0013.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Sattan. Æ har allerede meldt flytting til "Down under". Går på intensivkurs i krokodillejakt og sprangridning med Kenguru. Har ellers iført meg mørke solbriller i frykt for akutte skader på synsnerven, pga glødende screenshots fra ustoppelige Stian. For ikke å snakke om kraftige doser med nervemedisin, i håp om å dempe forventningspresset til denne pokkerns FTX blir tilgjengelig for oss vanlige folk. Trenger jeg å si mer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet hvor du bor Stian!! Skalk igjen dører å vinduer og minelegg innkjørselen! Med dette innabors på maskin din kan du aldri være trygg!

Dette må være det råeste scenery jeg har sett så langt! Hadde tildels store problemer med å se igjennom alle bildene pga økende uryddighet i hjerterytmen. Kom meg såvidt igjennom med å se på skrått med ett øye.

 

Trenger en kaldusj nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er FTX kun for Australia?

 

Jeg tror det, iallefall i første omgang. Men jeg syns å ha lest et forum innlegg av Koorby hvor han skrev at de hadde planer om å lage hele verden, men det får vel tiden vise, isåfall vil det bli et gigantisk prosjekt.

 

Uansett, helt utrolige fine bilder, men dessverre klarer jeg ike å kjøre FSX så det blir nok X-plane på meg til slutt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg beklager herved til alle dere som så det nødt å tilkalle medisinsk hjelp.

 

Jeg vil bare oppfordre dere til å ha tilstrekkelig med hjertemedisin tilgjengelig når dette produktet kommer på markedet ;)

 

Beklagelsen er godkjent, men du kan advare dem mot ett fremtidig søksmål pga utlegg til ambulansehelikopter, lege og sykehus. Samt psykiske lidelser om at jeg ikke har dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...