Stian Rolandsen Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Her er det copy and paste som råder, så dere for bare akseptere litt engelsk I have had the honour of being on the Betateam for FTX. The thing that hits me is with FTX is that whatever your cup of tee is when it comes to flying, FTX will raise your experience to a whole new level. I have flown at 500ft, and I have flown at 35000ft, it still looks awesome. Here's a few shots from the Sydney area. I'm approaching YSSY. Here I'm approaching Canberra from the west after a short flight for the fictional airline Qantas Outback And here's one shots after departure from Bankstown Airport in Sydney. I'm heading west towards Katoomba. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Ramberg Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 det er nå jeg fikk lyst til å bøffe maskina di hehe:-P fy steike så pent det der var.må få til no sånt selv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Fy steike! "FTX will raise your experience to a whole new level. I have flown at 500ft, and I have flown at 35000ft, it still looks awesome" Heftig,og flotte bilder Stian! Relase? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Rolandsen Skrevet 27. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2008 Etter trusler om å få bøffa maskinen min så har jeg desverre ikke noe valg. Jeg ser meg nå nødt til å poste noen flere bilder... Esperence Mount Gambier: Albury: And again west of Sydney Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Arild Hansen Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 For en enda bedre presentasjon av FTX, kan dere se på noen filmer som ORBX har laget. Det ser rimelig bra ut! Video & pictures Gallery Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Rolandsen Skrevet 27. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2008 Jepp de filmene anbefales. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 27. januar 2008 Premium Medlem Del Skrevet 27. januar 2008 Sattan. Æ har allerede meldt flytting til "Down under". Går på intensivkurs i krokodillejakt og sprangridning med Kenguru. Har ellers iført meg mørke solbriller i frykt for akutte skader på synsnerven, pga glødende screenshots fra ustoppelige Stian. For ikke å snakke om kraftige doser med nervemedisin, i håp om å dempe forventningspresset til denne pokkerns FTX blir tilgjengelig for oss vanlige folk. Trenger jeg å si mer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Stabell Kuloe Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 hvor stort område er det dette super-sceneryet dekker? Og hvor mye er photoscenery og hvor mye er god lanclass og teksturer? Du verden, så flott! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Rolandsen Skrevet 27. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2008 FOr nærmere info om FTX se her: http://www.fullterrain.com/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Rolandsen Skrevet 27. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2008 Flere bilder fra dagens turer: Fra Hamilton gjennom The Grampians til Stawell. Så litt rotor-action nord for Melbourne: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Are Pettersen Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Imponerende! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Dette er rett og slett det man kaller; noe utenom det vanlige! Så utrolig flott å se på, dette løfter dimensjonen på simulatortilværelsen ett STORT hakk! Meget positiv tilbakemelding fra denne seeren iallefall! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Furfjord Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Jeg vet hvor du bor Stian!! Skalk igjen dører å vinduer og minelegg innkjørselen! Med dette innabors på maskin din kan du aldri være trygg! Dette må være det råeste scenery jeg har sett så langt! Hadde tildels store problemer med å se igjennom alle bildene pga økende uryddighet i hjerterytmen. Kom meg såvidt igjennom med å se på skrått med ett øye. Trenger en kaldusj nå! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik - C Varvik Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Jeg har av medisinske årsaker en unormal hjerterytme, og disse bildene gjorde meg ikke noe bedre. Imponerende at man kan få det slikt i en pc - simulator. Dette hadde vært orgasmnisk å hatt på min egen pc, men det får heller være med drømmen. Syke tid sier jeg bare, sykt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Alexander Hoddevik Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Ja fytte inni han gamle erik so pilka i svarte havet seie eg berre Dette va rett og slett helt imponerande flott... helt utrolig.. rett og slett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrè Amundsen Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Ser meget bra ut, Stian! Dette er hva jeg kaller en drøm. Geniale bilder, dette viser hva slags simulator som virkelig er i FSX Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Rolandsen Skrevet 30. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2008 Jeg beklager herved til alle dere som så det nødt å tilkalle medisinsk hjelp. Jeg vil bare oppfordre dere til å ha tilstrekkelig med hjertemedisin tilgjengelig når dette produktet kommer på markedet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Filip Gundersen Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Er FTX kun for Australia? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Henrik Dahl Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Er FTX kun for Australia? Jeg tror det, iallefall i første omgang. Men jeg syns å ha lest et forum innlegg av Koorby hvor han skrev at de hadde planer om å lage hele verden, men det får vel tiden vise, isåfall vil det bli et gigantisk prosjekt. Uansett, helt utrolige fine bilder, men dessverre klarer jeg ike å kjøre FSX så det blir nok X-plane på meg til slutt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik - C Varvik Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Jeg beklager herved til alle dere som så det nødt å tilkalle medisinsk hjelp. Jeg vil bare oppfordre dere til å ha tilstrekkelig med hjertemedisin tilgjengelig når dette produktet kommer på markedet Beklagelsen er godkjent, men du kan advare dem mot ett fremtidig søksmål pga utlegg til ambulansehelikopter, lege og sykehus. Samt psykiske lidelser om at jeg ikke har dette! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Alexander Hoddevik Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Jeg beklager herved til alle dere som så det nødt å tilkalle medisinsk hjelp. Jeg vil bare oppfordre dere til å ha tilstrekkelig med hjertemedisin tilgjengelig når dette produktet kommer på markedet Hehe ja her kjeme det det å gå MINST TO GLASS Nitroglyserin pr flight :grin: :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Arild Hansen Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Er FTX kun for Australia? En av fem regioner i Australia slippes snart, men det jobbes også samtidig med en versjon for Europa. Den er nok ute i løpet av noen måneder ihvertfall. Blir sykt bra å teste dette her! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.