Ole Sannes Riiser Skrevet 25. januar 2008 Skrevet 25. januar 2008 Ja, i min drømmeverden har Continental nylig vært et par ganger på OSL med en av sine 777-200-maskiner, på grunn av sterkt økende antall passasjerer på ruten mellom Oslo og New York. Her er noen bilder av de første turene... Bildene taler for seg selv, men eventuelle beskrivelser står under bildene. Ivrige spottere var på plass for å forevige begivengeten - første besøk av en Continental 777 på OSL. Nok en ivrig spotter. Touchdown Over til en annen tur jeg hadde, men denne gangen ble det ankomst på kvelden, under særs dårlige værforhold... Lyn i det fjerne Og så til slutt noen bilder av den tredje turen, denne med ankomst om morgenen - også med særs dårlige værforhold (mest for å gjøre bildene mer spennende :grin: ) Jammen var det en trøtt spotter på plass i dag også... Det ble ikke noe bilde av landingen her, men det gjør jo ikke noe, for det er i lufta flyet hører hjemme... Håper dere likte dem. Kommentarer mottas med takk, både ris (les: konstruktiv), og ros :grin: Siter
Kim Jørgen Brenna Skrevet 25. januar 2008 Skrevet 25. januar 2008 Vakkert! 777 er en av mine favoritter Siter
Paul Thomas Kvam Skrevet 25. januar 2008 Skrevet 25. januar 2008 Nydelige bilder. De første var svært virkelighetstro og resten var veldig stemningsfulle bilder. Siter
Ole Sannes Riiser Skrevet 25. januar 2008 Forfatter Skrevet 25. januar 2008 Takk for hyggelige kommentarer Om noen skulle lure er flyet Overland/SMS sitt Siter
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 25. januar 2008 Skrevet 25. januar 2008 flotte bilder!Men jeg savner noe cockpit bilder COA sine 757-200 som går der til vanlig,er mer enn flott nok for meg :grin: Siter
Paulo Fernandes Skrevet 25. januar 2008 Skrevet 25. januar 2008 Veldig bra bilder! Liker lysforholdene, også er de veldig bra redigert! Siter
Members Ivar Hestnes Skrevet 25. januar 2008 Members Skrevet 25. januar 2008 Her var det virkelig mye snadder. Nattbildene var perfekte. Sjelden aa se at noen har gode nattbilder mer mer mer Siter
Johan Clausen Skrevet 26. januar 2008 Skrevet 26. januar 2008 Synd du ikke har Peter Max repaintet. den ville have gjort sig bra. Men det gør ikke ngoet, for når bilderne er så gode som disse, så er deres standard livery fint Siter
Stian Alexander Hoddevik Skrevet 26. januar 2008 Skrevet 26. januar 2008 Syke Satan Drit flotte bilder rett og slett Siter
Espen Furfjord Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 Sykt bra! Får Continental myse litt i disse bildene regner jeg med 777 blir satt inn på ruten neste flight. Siter
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 29. juni 2008 Skrevet 29. juni 2008 Syke bra bilder! Hvordan er panelene på denne fuglen? (kan du ta bilde?). Siter
Jann tore johansen Skrevet 29. juni 2008 Skrevet 29. juni 2008 hvor har du fått tak i trærne jeg ser på bildet nr 5,6 og 13? :grin: flotte bilder Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.