Gå til innhold

Bare et+++ Noen offisielle FTX


Anbefalte innlegg

Ser litt ut som LED lys i et diorama

 

 

......ikke nødvendigvis helt enig med deg der, Per! ;)

Jeg sitter akkurat å studererer nattbelysningen på tettsteder gjennom stuevinduet mitt, og den er sannelig ganske så skarp, med stor brightness :grin:

 

Ellers så ser dette nydelig ut Stian.

Tusenkroners spørsmålet: vet vi nå noe mer om releasedato?..... :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra stuevinduet kan jeg tildels være enig med deg, men er vel sjelden du har en 737 på besøk :grin:

 

Mitt poeng: Svært lite lys har lysstrålen rettet oppover. Dermed så vil en fra en viss høyde ikke få denne punktbelysningen, men heller et halolignende lys som går over i et lysskjær fra større høyde.

 

Uansett ser FTX unektelig bra ut.

 

Edit: To foto som understreker mitt poeng. Stedene er kanskje kjent for deg Gunnar? :)

 

Bilde tatt fra høyde, lysskjær men lite "punktlys"

 

Bilde tatt fra bakkenivå, gir mer punktlys spesielt fra nært hold

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Dækernhainsteike!

 

Tenkte jeg skulle poste et bilde som jeg har lekt meg litt med...:

......dette er ramme alvor, og slett ingen lek! I det ene øyeblikket skryter du av FS9, og i det neste viser du til gangs hva man kan få til med FSX !!!! Fatter ikke at du kan holde på med begge deler? Det må jo være som å fotografere med film i forhold til siste nytt på digitalfronten :grin: .

 

Og bildene fra FTX må da overbevise den mest ihuga FS9-simmer at det er på tide å bevege seg videre. Har også lastet ned de siste filmene (i høy oppløsning) fra orbx-forumet, og det var sterke opplevelser. Ble meeeeget overbevist både i dagslys og den utrolige kveldsbelysningen. Dette er revolusjonerende i forhold til hva vi har sett hittil, og endelig ser vi hva som ligger i mulighetene til FSX. Og den FLYTEN de flyr med, du snakker om silkemyke bevegelser :o:D .

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I første omgang vil dette dekke sørlige deler av Australia.

 

Bare for å rette opp litt på oppfatningen til enkelte så vil de neste pakkene ikke ta like lang tid å utvikle som denne første og dere vil nok i trenge å vente så veldig lenge på fortsettelsen.

 

En pakke for Europa er planlagt, men noe mer enn det kan jeg ikke si på det nåværende tidspunkt.

 

Et par bilder til er vell på sin plass ;)

 

p7.jpg

 

p10.jpg

 

p6.jpg

 

p3.jpg

 

Og Mango er nick'et til personen som har tatt disse bildene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...