Gå til innhold

Råbra formasjonsflygning fra Virtual Tunderbirds

Frode Skibrek

Anbefalte innlegg

VNoAF drev jo på en stund med å sette sammen ett "virtuelt displayteam" da, men det ble bare tull av det til slutt. Vi var noen fra VNoAF som drev på og fløy på VNoAF sin MP server her i forrige uke, og det gikk som det måtte gå da... Fløy seriøst en stund og avslutta det hele med litt morro... 153556.jpg

NOW223 Marius Fredriksen med F-16, EG297 Ola Skjellan med en 747 opp ned, SHARK52 Magnus Meese med F-16, og NOW148 Mathias Moberg med en Cessna172 på banen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det der virkelig mulig i FS? jeg og en kompis prøvde såvidt med Lago F-16-flyene i FS9 og vi slet med å holde oss innen en radius av 100m fra hverandre :crazy:

I FS vet jeg ikke' date=' da det virker som om han som skrev multiplayer-delen av FS mer eller minde ga faen. Men i Lock-On fungerer det som du ser som juling ;)

Her er Virtual Blue Angels også, med det samme vi er i gang:

[youtube']VivFXJPeNSs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det er mulighet at det er laget med tilkopling via LAN mellom flere maskiner?

Nope, dette er som Fredrik sier flydd på nettet, ikke på LAN. Med riktig oppsett så er Lock On milevis over det FS/FSX klarer i Multiplayer. vThunderbirds og vBlue Angels er også to av de desidert beste teams ifra Lock On-miljøet, men du har også vSwifts og vRussian Knights. Det er også noen som har laget vRed Arrows, selv om de kun flyr med en Hawk-mod som (med mindre jeg tar feil) bruker MiG29's flightmodel.

Blir uansett spennende å se om det kommer en helikopter-gruppe når DCS (Black Shark) går gold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Premium Medlem

Ja det er litt av en virtuel verden vi har på nettet :grin: , og jeg er enig med Marius at Lock On er langt forbi FS9 og X hva angår formasjonsflyvning online. Men i all beskjedenhet, vi hadde på gang ei "warbirdgruppe" for et års tid siden, og på det beste klarte vi å fly 6-7 stykker i formasjon på FS9 :D .

"Desverre" kom FSX ut, og alle forsvant fra MP. Nå håper jeg flere kommer etter med FSX snart, og at vi igjen kan fortsette med heftige warbirdmeets med formasjonsflyvning og vennskapelige dogfights. En god plass å starte er på Reno Stead i Nevada, med Acellerations airrace med Mustangs :D .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Premium Medlem

He he, klart vi vil ha deg med!! Vi ble bare midlertidig oppløst da FSX kom. Noen (meg selv) forlot FS9, andre forsvant fra forumet, og plutselig satt vi på hver vår kant med forskjellige fly og forskjellige frustrasjoner. Med "Acceleration" på plass er mulighetene tilstede for å ta opp igjen interessen for warbirds og formasjonstrening :D . Æ må bare få PCen min i gang igjen. Klarte kunststykket å krasje PCen, og har bestilt nye deler, som i tur og orden IKKE fungerer!? Driver å bestiller nye og returnerer de gamle, helt villt. I mellomtiden flyr jeg litt på en jobb-PC som mangler Core2-musklene jeg var bortskjemt med :whistle: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...