Hans Chr Haaland Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Søren' date=' jeg som trodde jeg lå godt an [/quote']He he, det sier kanskje like mye om hvem som har mest fritidsproblem av oss :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Ser at Air Elbonia har et fly som heter santa`s sleigh..Jeg finner den ikke på aircraft sidene. Noen som kan si hvilken produsent det er som har den hvis den er tiljengelig for allmenheten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Luiggi Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Jeg tror det var en spök, hadde det vaert produsert hadde det sikkert vaert oppfört med Santa ett eller annet som produsent. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nicklas Winger Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Søren' date=' jeg som trodde jeg lå godt an [/quote']He he, det sier kanskje like mye om hvem som har mest fritidsproblem av oss :-) Hehe.. vel.. Jeg sjekket den i dag, etter tre dagers fravær. Blir ikke så mye nå lenger, som i begynnelsen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Clausen Skrevet 19. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2007 Heller ikke her. Har mistet lysten en anelse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Chr Haaland Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Jeg spiller ikke så mye lenger jeg heller, men i forige uke hadde jeg halvannen uke sykemelding med lungebetennelse, og da spillte jeg litt for og slå ihjel noen timer om dagen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Wiik Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Det som hadde vært kult var om de hadde oppretta flere paralelle verdener, der man spilte i forskjellige tidsepoker. Da kunne man ha hatt forskjellige flyplasser, navn på land osv. Jeg synes det er urealistisk å kunne opprette ruter fra Gardermoen til Sheremetyevo i 1980, f.eks. Jeg vil heller ha den fra Fornebu! Jeg vil ha rute til sjøflyplassen i Bodø fram til flyplassen ble tatt i bruk. Jeg vil fly til Rhodesia og Øvre Volta og Abbyssinia! Hvis AM lager fire-fem forskjellige epoker blir de kvitt flere problemer: De fleste spillerne finner en tidsepoke de liker bedre, det blir færre spillere (Nå er det f.eks umulig å skaffe gates på en flyplass med mer enn 2 mill passasjerer i Europa), og de får bedre historisk realisme. Ja takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Clausen Skrevet 23. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2007 Nyt spil går igang kl 23 i aften. Allerede nu kan I melde jer til. Alliancen er forsvundet, men jeg vil prøve at få startet den igen hurtigt. En bra ting ville være, hvis nogle medlemmer startede på andre kontinenter end i Norge/Europa. Så kan vi få langt flere ikke-europæiske lufthavne vi kan starte fra. F.eks. kunne en starte i Sydney, en i New York, en i Rio, en i Tokyo, en i Johannesburg eller andre steder. Altså ikke Europa, men gerne andre steder i verden. Når alliancen kommer op at køre, kalder jeg den Nordic Alliance (igen). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Luiggi Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Sier meg enig med Johan her, vi kan ikke bare ha folk i Europa, men vi mâ spre oss litt! EDIT:Har noen bestemt seg hvor de skal starte og hva de skal hete? Mitt navn:CorsicaJet Startbase:Bastia/LFKB Planlagte baser:LFPO, LFKJ, LFKF, LFKC. Under planlegging:LEBL, EGKK, EGLC Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Travel Europe Air TVE Base: Frankfurt Planlagte: Heathrow, Gardermoen og Arlanda + en hemmelig :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars strømsnes Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Her er mine stats: DOP: €335,309 Airline Cash: €-671,310 Airline Value: €4,093,004 Average Loadfactor: 100.00% Date: 12 Hours Until the Game Begins Hvordan går det med dere andre som fortsatt er med og spiller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Jeg begynte på nytt da for 5 minutter siden. DOP: €174,805 Airline Cash: €-693,624 Airline Value: €3,869,172 Average Loadfactor: 100.00% Date: 5 Jan 1970 Får satse på en lease i morra en gang, om der er kommet noe God jul alle sammen! Og ha en god natt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Klarte endelig å få tak i gates både på Gardermoen og heathrow,London. NÅ blir det ett godt nyttår:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Clausen Skrevet 24. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2007 Fin omgang indtil nu: DOP: €284,616 Airline Cash: €-452,492 Airline Value: €4,757,774 Ved godt jeg har minus. Men håber jeg får penge nok, så jeg snart kan få nye fly (og nye gates). Tror der går et par dage, inden jeg starter alliancen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Wiik Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Jeg bygger meg opp i Sentral-Amerika. Har base på Kingston. Vil nok melde meg inn i alliansen etterhvert, spesielt hvis konkurransen på det ganske begrensede markedet her tilspisser seg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Luiggi Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Mine Tall: DOP: €110,202 Airline Cash: €-540,860 Airline Value: €3,616,370 Average Loadfactor: 100.00% Date: 12 Jan 1970 Mitt rutekart: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Har tjent penger så nå kjøpte jeg et fly og ble launch costumer på en Piper Pa-35 Pocono Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Chr Haaland Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Nå er jeg også igang igjenn, med base på ATL denne gang. DOP: €282,312 Airline Cash: €-1,333,977 Airline Value: €3,578,819 Blir bra når vi får igang alliansen igjenn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars strømsnes Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 hei som det går: DOP: €373,608 Airline Cash: €1,335,459 Airline Value: €9,261,090 har to fly nå, og best av alt: 12 PLASS!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Søren asså! Spillet er stengt til 27 Des... Var kommet så godt gang :tired: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Clausen Skrevet 25. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2007 Der var en masse, som ved login, kom til et forkert selskap. Derfor lukkede man spillet. Og man siger, at 27. er tidligste dato. Feilen er ikke fundet endnu, og derfor kan man ikke sige præcist, hvornår spillet starter igen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Wiik Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Jeg håper penger akkumuleres som om spillet skulle være igang I så fall bør jeg ha en del millioner inne den 27. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Chr Haaland Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Nå fikk jeg akkurat logget inn, men spillet står i ro, og åpner ikke før om 12 timer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Clausen Skrevet 27. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2007 Startet igen nu. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Chr Haaland Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Har alle fått denne nå? Santa's Sleigh - 24 - 0 - In Service - €0 - €0 - Info - Scrap Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Wiik Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Mye merkelig på flyfronten gitt.. Sjekk flyparken til denne karen: http://airlinemogul.com/airlinemogul/view_airline.php?id=5846 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Har alle fått denne nå?Santa's Sleigh - 24 - 0 - In Service - €0 - €0 - Info - Scrap Den kan jo ikke brukes til noe... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Noen som har en Beech B99 å selge/lease til meg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars strømsnes Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Hei, lurer på om det er noen som har tenkt på hvem som skal lage alliancen? har dere mye penger? ser at det er dyrtå lage nye ruter på egen hånd i lengden. His ingen har noe imot det kan jeg godt lage den: DOP: €902,003 Airline Cash: €3,475,757 Airline Value: €16,804,256 Average Loadfactor: 100.00% Date: 8 Feb 1970 Noen få timer bare, så er det i boks! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Clausen Skrevet 28. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2007 Den koster 10 mio. Jeg laver den, når jeg har penge. Har lige bestilt mit første fly. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.