Geir Teigo Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 http://www.aftenposten.no/reise/article1953139.ece Har visst dette en stund, men har selvfølgelig ikke kunnet gå ut med detaljer. En annen gledelig nyhet for min egen del, er at jeg nå er i utviklingsgruppen for RSL (Rygge Sivile Lufthavn) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Gratis Geir...tumbs up Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond Meier Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 http://www.aftenposten.no/reise/article1953139.ece Har visst dette en stund' date=' men har selvfølgelig ikke kunnet gå ut med detaljer. En annen gledelig nyhet for min egen del, er at jeg nå er i utviklingsgruppen for RSL (Rygge Sivile Lufthavn) [/quote'] Høres veldig bra ut for oss som bør på østsiden av Oslofjorden Lurer veldig på hvilken innenlandsrute som kommer til å gå derifra! Gleder meg uansett til å slippe Gardermoen for flyturer til utlandet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 23. august 2007 Forfatter Del Skrevet 23. august 2007 Takk Geir Ove. Føler det er en stor mulighet som er gitt meg. Skal på omvisning i terminalen og ha første møtet med terminalsjefen den 17., altså direkte etter FLG. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Nafstad Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Stilig. Og grattis Geir Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Aspelund Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Lurer veldig på hvilken innenlandsrute som kommer til å gå derifra! Visstnok rute til Bergen 13 ganger i uken i foelge mine kilder. Resten blir som foelger: Alicante, Athen, Barcelona, Beograd, Budapest, Istanbul, London, Malaga, Marrakech, Palanga, Szczecin, Valencia og Warzawa, fra 1 til 4 ganger i uken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Nysveen Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Herfra til Rygge? Det passer jo kjempebra :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond Meier Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Bleh.. Vil ha Trondheims rute! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Ommundsen Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Var jo et vanvittig bra rutenett, nå helt i begynnelsen. Imponert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas F Berger Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Dette blir kjempeflott!!! I følge boarding.no blir det base for to av norwegians Boeing 737-800 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Johansen Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Og Bjørn Kjos ankom Rygge i Gripen. Utrolig hva den karen får til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Nysveen Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Ser ut som om jeg må begynne å besøke familien der borte litt oftere :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolf Arne Beck Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Når kan vi starte med landingsrunder på Rygge igjen Geir? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 23. august 2007 Forfatter Del Skrevet 23. august 2007 Har luftet ideen om at vi trenger en skikkelig GA flyplass på østlandet, men tviler på at vi ser penger nok i å bygge en. På Rygge er jeg redd det blir såpass mye trafikk at landingsrunder ikke lar seg gjøre i stort omfang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 På Rygge er jeg redd det blir såpass mye trafikk at landingsrunder ikke lar seg gjøre i stort omfang. Der kan ikke Rygge være noe dårligere enn Torp syns jeg. Går jo fint på Torp der 5 flyselskaper har ruter til og fra, og attpåtil skal jo også Luftfartsskolen nå også etablere seg på der, så noen færre landingsrunder enn det allrede er blir det nok garantert ikke i årene som kommer. Men gratulerer med dagen Rygge og Østfold! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolf Arne Beck Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Hvor mange flybevegelser i timen, utenom GA er det dere forventer til Rygge? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 23. august 2007 Forfatter Del Skrevet 23. august 2007 Hvor mange flybevegelser i timen' date=' utenom GA er det dere forventer til Rygge? [/quote'] Flere og flere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.