Truls Petter Elven Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Etter mange timer i kveld med nordlys painten til Braathens begynner jeg bli ganske så fornøyd med resutaltet kommentarer er hyggelig å høre! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander W. Lind Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Nydlig paint!!! MEn jeg er ikke så glad i at du bare har lagt på møkk på bakdelen av motorene... hva med resten av flyet og frontenene til motorene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Rå bra Truls Petter, så litt konstruktiv kritikk medfølger dessverre. Litt mer metning på layern til det røde og blå på undersiden av halen. Den blir vel rød og blå og kan bli perfekt med 5-10 % metning.. Altså svakere farge... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Fredriksen Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Nydelig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Jørgen Brenna Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Nydelig fra Norges beste painter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Ser ut som du har gjort en meget bra jobb her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Nysveen Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Vakkert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul Thomas Kvam Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Jeg er ingen teknisk ekspert på repaint, snarere tvert om, men jeg vet hva jeg liker og det inkluderer det flotte arbeidet du gjør. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Flotte detaljer! Vet av erfaring at når du først setter igang med en paint, så gjøres det skikkelig! Må si jeg savner den tiden Braathens maskinene så slik ut, iallefall godt å se de igjen på en 737 maskin! Keep up the good work Truls. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Truls Petter Elven Skrevet 12. august 2007 Forfatter Del Skrevet 12. august 2007 takker for svar, dere Det meste har blitt ordnet på! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helge Sakkestad Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Den ser fin ut!!! Kommer den på nettet noen gang eller...? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Nydelig paint! Hvilken modell er den til? Wilco? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helge Sakkestad Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Nei, 50N. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Fin paint og flotte bilder! Likte godt nr 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Truls Petter Elven Skrevet 23. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2008 Tro det eller ei, men jeg har faktisk drevet og lett etter denne painten selv og håpet at noen hadde gjort jobben, så er det faktisk meg som har paintet den selv :blush: Skal lete litt på den gamle maskina og se om jeg finner den jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sten Arne Bryde Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Flott paint. Favoritt designet på Braathens fly den der. Måkekladden er jo tøff på sin måte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helge Sakkestad Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Blir den lagt ut på nettet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars B. Frostad Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 He he, ja denne livery er jo enten elsket eller hatet virker det som. Vet om flere som omtaler dette på halen, som "spyttklyse".. :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.