Gå til innhold

Virtual SAS Norge åpner.


Kim Ruben Fjeldstad

Anbefalte innlegg

Vi jobber med problemen. Men det er noe som kommer i veien som må fikses først så alt ant kan bli gjort. Håper dere har forståelse. Men for all det bruk alt som funker nå, vi på flight acadamy driver med å skrive noe dere har å lese på for å bli litt "smartere" på B737. Å er det noe som kan noe om Fokker50 så ta kontakt med Werner, finner mail addressen hannes under Staff på siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært der. Der er det ingen prøve. Jeg kan jo ikke logge meg inn.

Du er ikke registrert hos oss' date=' registrer deg på nytt så ordner problemet seg GARANTERT, du er trolig blitt fjernet pga lite akivitetet eller sådan.

 

Fancy skal det være - men det hjelper ikke stort når ting ikke fungerer!

Kunne du være så venlig å være mer presis i din uttalelse om hva som ikke fungerer? Sånn at jeg muligens får en sjangs til å hjelpe deg med problemet :)

 

Får heller ikke logget meg inn da jeg ikke husker CNO/passord. Hva med en knapp som sender ut det automatisk? Himmel til dårlig åpning av ett VA... Ikke noe som funker enda omtrent jo...

Alle administratorer av siden er utstyrt med funksjon for å fikse slike problem. Man finner email adressen til de fleste under Staff.

 

Men i ditt tilfelle som ikke er registrert hos oss anbefaler jeg å registere deg på nytt.

 

Ha en fin flytur!

 

Kim Andrè Lindin

System-, drift- og stabansvarlig

Virtual SAS Norge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne du være så venlig å være mer presis i din uttalelse om hva som ikke fungerer? Sånn at jeg muligens får en sjangs til å hjelpe deg med problemet \\:\\)

Hovedsiden:

-Det funker ikke å trykke på boarding-tavlen på forsiden, dvs. url'en den linker til finnes ikke. Skriften på tavlen er så mikroskopisk at jeg ikke ser hensikten med å ha den der i det hele tatt.

 

Nyhetsrommet:

-Slitsomt å lese teksten på bildebakgrunn, spesielt når litt av teksten havner oppå sas-logoen.

-"Mer info"-knappen fungerer ikke.

-Bakgrunnen gjentas så øverste del av bildet viser seg under selve bildet.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan bli bra dette' date=' hvis dere fikser litt opp.

 

Hva er "Identification-card" som står til høyre på siden? Står at jeg ikke har noen..

[/quote']

Det er ID-kortet som alle våre medlemmer får. Dette er noe nytt og det foreløbig ingen som har fått dette enda. Men det kommer.

 

 

Nå har jeg fått registrert meg' date=' men opptaksprøven er det noe galt med. Jeg trykket på prøven og fikk en pling, og får beskjed ikke bestått. Uten å få et spørsmål. Må vente i 48 timer [/quote']

Takk for tipset, det vil bli fikset iløpet av kvelden. Jeg skal selvfølgelig også fjerne sperren på deg og samtlige andre piloter. Slik at du kan ta testen allerede igjen imorgen

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men et lite spørsmål' date=' ikke får og mase på noen måte! men flights prorammet, vil det bli åpnet i noen nær fremtid! håper det! får det hadde virkelig vært helt sjef!

 

Mvh Lars Petter Hassel [/quote']

 

Spørs hvor nært du tenker på da selvfølgelig :P

For øyeblikket er vi opptatt med og finne bugs og rette opp feil som dere finner som vi ihar oversett også videre. Men etter det så skal vi nå se å få både FsPassengers og Flights på bena.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...