M E Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Vet ikke om dette er tatt opp før, men noen konspirasjonsteorier er jo helt på jordet... Wikipedia: Chemtrails Chemtrails Conspiracy Nyhetsinnslag: iIAWWL4HQDg Hjemmelaget video fra fanatiker: y5dyZ7AR55Y Regjeringen sprøyter giftige gasser som kontrollerer været ut fra motorene på passasjerfly. De skal skilles fra vanlige contrails ved at de er mye lenger og tjukkere, og at de krysser hverandre på himmelen. Riiight, noen har virkelig peiling. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir G Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Nå har ikke jeg noen spesiell utdanning innenfor området, men dette virker som ren BS. :crazy: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Filip Gundersen Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 haha :grin: tard ppl ^^ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Christian Lindgren Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Paranoide mennesker! :sick: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Floor Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 "If you zoom in on this trail, you can actually see that there is a plane on the tip of the trail". No kidding! Den siste filmen var skikkelig latterlig altså. Virket ikke som han hadde noe snøring, siden han la ut om hvor planlagt mønsteret på himmelen var osv. Jeg stemmer for en liten leksjon innen meteorologi. Btw, jeg syns de har gått for langt, nå sprøyter de ut kjemikalier fra vingene også: Se her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Eliassen Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Av alle dumme konspirasjonsteorier må dette definitivt være den dummeste, herregud!! Dummheten til amerikanerne overrasker meg stadig... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M E Skrevet 15. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2007 Hehe.. på kommentarene til han som lagde den siste, forsvarer han disse kryssende trails'ene med: Airports are designed to take advantage of prevailing winds. Taking off into the wind provides better lift. All airports have 2 or 3 runways to take advamntage of the current winds. If "chemtrails" were simply "contrails" all the trails would manifest in a more or less parallel fashion, because all the planes would be taking off from the same runway in the same direction. One of the main signatures of "chemtrails" is that they always manifest themselves in a criss-cross pattern. Explain that! Der tror jeg han tok oss på sengen ja.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders johansen Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 "If you zoom in on this trail' date=' you can actually see that there is a plane on the tip of the trail". [/quote'] "It appers to be white in color, and have no markings on it.." Hvordan kan han se at det ikke er "markings" når han ikke kommer nært flyet engang? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Er vel "vår egen" Kenneth Sørensen som har prøvd å banke vett inn i huet på den tilsynelatende tette amerikaneren på youtube? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Eliassen Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Er vel "vår egen" Kenneth Sørensen som har prøvd å banke vett inn i huet på den tilsynelatende tette amerikaneren på youtube? Var faktisk meg :whistle: Måtte opprette en youtube profil bare fordi jeg ble så sinnsykt irritert på dumme amerikarnere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Du kaller deg Kenneth GS? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Eliassen Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Var det ikke "Soland3" du hintet til? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Hehe, nei, hadde ikke klart å knytte det navnet til noen her. Men Kenneth GS virket kjent Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M E Skrevet 15. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2007 Var en av de som mente at det MÅTTE være chemtrails, fordi han hadde hørt at det var veldig varm luft som kom ut fra motorene, slik at folk som sa at trails'ene var laget av iskrystaller, hadde blitt hjernevasket av regjeringen. For varm luft kunne ikke bli til iskrystaller... :mad: :cry: :sick: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir G Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 "Oh my God! Take cover, there's a cloud over there!" :crazy: Herre Jesus! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Haldor Voll Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Dette tok kaka. Lurer på hvordan det blir når de oppdager at vanlige skyer slipper ned våte partikler som smaker rart. :crazy: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.