Gå til innhold

Naken gjennom sikkerhetskontrollen på Sola


Roger Johannessen

Anbefalte innlegg

Kjønnsorganer og bryster vil ikke bli sladdet. Det vil redusere effekten og nytteverdien av skanneren.

 

Ja, det gjør det vel... :grin:

 

Må si jeg er litt skeptisk til dette systemet, men det finnes jo flere fordeler. Spent på å høre prøveresultatene... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mistet litt lysten på å bruke fly som transportmiddel nå i disse dager. Før kunne man slå av en prat med hvem som helst på vei til flyet. Folk stoppet sikkert opp og tok seg en sigg om de hadde god tid også. Nå er alt veldig upersonlig og folk blir gjetet som rein på vei til slakting gjennom alskens sikkerhetssluser som likevel ikke på noen måte garderer oss mot alle tenkelige terrorfarer som kan ligge i en koffert og lure. Hva blir egentlig neste skritt? Synes det er pinlig at man må scannes for å kunne fly nå. Dessuten har du ingen garanti for at håndbaggasjen blir stjelt når den passerer i maskinen mens du kanskje blir stoppet på grunn av at du har glemt et nøkkelknippe i lomma. Da er det fritt frem for tyver, slik som det skjedde på Gardermoen her for litt siden. De har rett og slett ikke kapasitet til å følge med alles baggasje. Sikkerhetstiltakene går over alle støvleskaft nå. Lurer på hvor langt folk gjetes før de slutter å fly.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Takk for at du deler bildet med oss. Jaja. Ikke det at jeg blir noe berørt av homofile folk. Jeg godtar det fullt og helt ut jeg. Mange som er homofile idag. Så mange at det nesten er blitt en vane å høre om det. La folk velge hva de vil velge selv. Så blir det jo bare flere jenter til oss hetro gutter :D (når de homofile velger hverandre og reduserer konkuransen, det er vi bare glade for, sånn sett er det veldig bra at det finnes homofili)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessuten er det bare leverandøren som sier at strålingen fra maskinen er ufarlig.

 

Joda... Jobber selv på et sykehus og hver gang at jeg må inn på røntgenlaben for å assistere når det skal tas bilder så må jeg på med en blykappe tung som, ja...bly. Dette for å ikke bli utsatt for unødvendig stråling.

 

Nå sier jeg ikke at strålingen er så jævlig farlig at jeg ville tatt skade av en dose, men det er jo bevist at røntgenstråling ikke akkurat er supert dersom det blir for mye over en tid. Se så for deg folk som reiser hver dag og kanskje 2-3(om ikke mere)ganger per dag..hmmm. Jeg sier bare, jo jævlig, at denne dingsen ikke skal kunne være skadelig over tid...

 

2 turer i denne hver dag 200 dager i året....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Takk for at du deler bildet med oss. Jaja. Ikke det at jeg blir noe berørt av homofile folk. Jeg godtar det fullt og helt ut jeg. Mange som er homofile idag. Så mange at det nesten er blitt en vane å høre om det. La folk velge hva de vil velge selv. Så blir det jo bare flere jenter til oss hetro gutter :D (når de homofile velger hverandre og reduserer konkuransen' date=' det er vi bare glade for, sånn sett er det veldig bra at det finnes homofili)! [/quote']

 

haha det er et ganske homo bildet ja. Fyren hadde tapt et veddemål uken før og straffen var at han måtte farge håret sitt hvit så han så ut som en liten engel :crazy:

 

Han bestemte seg for å lage en julegave til sine nærmeste venner, så han tok dette bildet og fikk det printet ut i en stor utgave som han rammmet inn og gav oss til jul :grin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle likt å sett tryne ditt når du åpnet pakken fra din venn :grin:

 

"Å. Takk, en sånn får jeg sikkert bruk for"

 

Personlig så har jeg ingenting i mot denne nye scanneren.

Han/hun som følger med vet ikke hvem du er, og de sitter sikkert ikke og diskuterer størrelse osv.

I got nothing to hide!

It`s all man! (til en 14åring å være...)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...