Magnus Eliassen Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Da skal jeg ha min SS Checkout som ENVA_APP Torsdag den 3. mai. Checkouten varer fra 20-22 local (18-20UTC) Så da håper jeg på så masse trafikk som det er mulig å få på Værnes på en torsdags kveld :grin: Håper vi snakkes da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Kverneng Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Kommer jeg^^ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Eliassen Skrevet 29. april 2007 Forfatter Del Skrevet 29. april 2007 :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Schøyen Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Her er det bare å stille opp så Magnus har en fair sjans til å få ratingen sin! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Schøyen Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Endel tyskere planlegger tur fra Værnes i kveld! Kommer det noen flere nordmenn også? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Jepp,hvis tiden strekker til da... Lykke til Magnus! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Eliassen Skrevet 3. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2007 Takk kommer sikkert til å trenge det Da er det knappe to timer igjen til Checkouten starter... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Holmseth Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Da sitter jeg som Sandensjøen/Stokka information for å ta i mot en liten haug med Tyskere Kom og fly fra Værnes Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Eliassen Skrevet 3. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2007 Kom og fly, en time igjen!!!!! Hele Norge er oppe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Eliassen Skrevet 3. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2007 Da er jeg Senior Student.!! :grin: Tusen takk til alle som kom å fløy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Jørgen Brenna Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Gratulerer Magnus!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 GRATTIS! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond Meier Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Gratulerer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Larsen Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Veldig bra Magnus Du er en flink ATC. Du fortjener virkelig den ratingen. Mvh Daniel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Eliassen Skrevet 3. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2007 Tusen takk alle sammen :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Grattis ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.