Ole-Jørgen Søberg Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Feiringen vil foregå fredag og lørdag 15.og 16. juni med åpen stasjon lørdag formiddag. Programmet er ikke klart, men det blir aktiviteter på bakken og i lufta. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Grindvoll Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Jeg har hørt om dette ja! Får se om det er mulig å ta turen kanskje Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Holmseth Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Blir vell tur på oss da Ole-Jørgen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Ser man det ja. Her er det bare å begynne å forberede seg. Denne Lørdagen er herved reservert Andøya Flystasjon Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Jørgen Søberg Skrevet 14. april 2007 Forfatter Del Skrevet 14. april 2007 Hadde vært kjempehyggelig med selskap utover Johan så jeg har reservert plass til deg. Har også mulighet for overnatting dersom det starter tidlig, men enda litt usikkert hva som kommer av fly til dette jubileet. Jeg skal følge med i lokalavisene og komme med mer info etterhvert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Holmseth Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Flott! tror jeg hiver meg med Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Furfjord Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Dette lover absolutt bra. Spørs om jeg ikke må stikke innom ja! Håper ikke noe går på bekostning av Midnightsun og omvent. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Jørgen Søberg Skrevet 14. april 2007 Forfatter Del Skrevet 14. april 2007 Vil det si at det er planlagt et eller annet på Bardufoss i år? Tar du med deg "babyen" om du/dere kommer nordover? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Furfjord Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Er usikker om Bardufoss har planer.. Ja hun er med .. Hun liker flyshow Blir faktisk enda en baby med.. en hanne som jeg skal hente i Trondheim om 14 dager! Blir det ikke noe Bardufoss i år så er jo Andenes selvskrevet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Har ikke hørt noe om noe airshow på Bardufoss i år, airshows er jo dessverre ikke noen årlig begivenhet her i landet...hva Andøya angår så blir nok det litt for langt nord for min del. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Espen! Jeg tar det som en selvfølge at du dukker opp i Vesterålen den aktuele helga. Kunne jo ha tatt noen pils om Lørdagskvelden ute på byen et gjeng fly og FS galninger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads-Inge Otterstad Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Andøya er da ikke noe særlig lenger nord enn Bardufoss, eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Grindvoll Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Eksakt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Furfjord Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Steinar, du kjenner meg vist for godt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Mulig det Espen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.