Gå til innhold

solaairshow.no hacked


Stian Haabeth

Anbefalte innlegg

Forstår ikke hva de tror de tjener med dette. Har opplevd før at islamister hacker sider for å få folk til å konventere til Islam. Hallo? Hvem gidder det når en islamist legger ned og ødelegger en siden som en bruker...

 

Noen som kan forklare det for meg? Siden jeg forstår ikke hva de tjener med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår ikke hva de tror de tjener med dette. Har opplevd før at islamister hacker sider for å få folk til å konventere til Islam. Hallo? Hvem gidder det når en islamist legger ned og ødelegger en siden som en bruker...

 

Noen som kan forklare det for meg? Siden jeg forstår ikke hva de tjener med det.

 

Sånn jeg har forstått det så hacker de sider for å vise at det er sikkerhetsfeil..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reklamere for ei side, sette igjen nicket til han som står bak, spre et budskap, osv.. Mulighetene er mange...

 

Poenget er at mange slike steder er så lette å bryte seg inn på, at de ikke gidder å gjøre det selv..

De setter et program til å gjøre det...

 

PHPNuke er jo et stort sikkerhetshull, skal man tro enkelte...

Har brukt det selv, og ble mål for slike roboter maaange ganger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...