Stian Haabeth Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Det virker som om www.solaairshow.no/ har blitt hackett av en med navn kuzux. Det ser ikke helt bra ut. Noen som jobber med siden som kan fortelle hva som har skjedd her? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Presterud Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Webmaster er klar over problemene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Mathias Moberg Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 LOL! Må være en av de større n00bene av en hacker ute der ihvertfall! Han har ikke hacket mer enn phpnuke, og endra forsiden! Ikke vanskelig å fjerne det vil jeg tro.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Grassdal Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Forstår ikke hva de tror de tjener med dette. Har opplevd før at islamister hacker sider for å få folk til å konventere til Islam. Hallo? Hvem gidder det når en islamist legger ned og ødelegger en siden som en bruker... Noen som kan forklare det for meg? Siden jeg forstår ikke hva de tjener med det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders johansen Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Forstår ikke hva de tror de tjener med dette. Har opplevd før at islamister hacker sider for å få folk til å konventere til Islam. Hallo? Hvem gidder det når en islamist legger ned og ødelegger en siden som en bruker... Noen som kan forklare det for meg? Siden jeg forstår ikke hva de tjener med det. Sånn jeg har forstått det så hacker de sider for å vise at det er sikkerhetsfeil.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Nysveen Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Eller på grunn av tilfredsstillelsen enkelte får av å slippe løs jævelen i seg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michelle Sandra Aitken Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Nja, tror dette er en tenåring som har begynt å prøve seg som hacker. Skikkelige hackere hacker nok mer utfordrende software Siten som hoster siden hans er full av andre hackeres sider, men de virker seriøse (en slags tyrkisk yahoo). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth G. Sørensen Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Er nok ikke en person som står bak dette i det hele tatt, men en "robot"... Et program som leter opp nettsteder som den kan hacke automatisk... Det kryr av slike... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir G Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Og målet for disse robotene er? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Så det at det er muslimene som står bak dette for å prøve å omvende om oss til Islam er bare tull da? Men det sikkert muslimer som eier og styrer denne roboten i hvert fall da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth G. Sørensen Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Reklamere for ei side, sette igjen nicket til han som står bak, spre et budskap, osv.. Mulighetene er mange... Poenget er at mange slike steder er så lette å bryte seg inn på, at de ikke gidder å gjøre det selv.. De setter et program til å gjøre det... PHPNuke er jo et stort sikkerhetshull, skal man tro enkelte... Har brukt det selv, og ble mål for slike roboter maaange ganger.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matz Warland Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Sola flyklubb sin hjemmesiden er visst også hacket Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michelle Sandra Aitken Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Jupp, men oppgraderes til ny versjon. Sola Airshow er oppe igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Grindvoll Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Sånn jeg har forstått det så hacker de sider for å vise at det er sikkerhetsfeil.. Det hadde ikke vært en sikkerhetsfeil om det ikke hadde vært for hackerne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.