Stian Rolandsen Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Har i noen dager nå hatt problemer med å laste ned ting fra avsim med Firefox. Går utmerket med exploder... Og nå i kveld så kommer jeg ikke inn på verken forum eller file library på avsim når jeg bruker firefox. Dette er ikke første gang jeg opplever dette, noen som vet hva som foregår? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Eliassen Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Avsim funker fint med firefox hos meg, og har alltid gjort det. Vet ikke hva som kan være galt hos deg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Mathias Moberg Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Funker fett her, noe det alltid har gjort.. Er feilen bare det at du ikke klarer å åpne sidene? Prøv å slett cookies, osv. å se om det funker da! Skal ta en titt på dette.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth G. Sørensen Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Fungerer alldeles utmerket her, så feilen er nok i din ende av kabelen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Rolandsen Skrevet 26. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2007 Det som er rart er at dette problemet har jeg både på min PC, den bærbare til dama og på jobben. Kan nevne at jeg bruker Firefox 2.0 Altså jeg kommer inn på www.avsim.com, men forum og filelibrary vil ikke loade. Får bare opp melding med tilkoblingen fikk tidsavbrudd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Clausen Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Heller intet her. Kom ind for 2 minutter siden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Mathias Moberg Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Har testet her nå, på 4 maskiner, funker på alle... Kan ha noe med at library og forum ligger på .net og ikke på .com? Men skal sende en mail vider imorgen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Rolandsen Skrevet 26. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2007 Det kan nok være noe der ja... Prøvde å skrive www.avsim.net i addresselinja og fikk samme beskjed som nevnt over. .com går fint Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Funker med .net og .com her hos meg.. versjon 2.0.0.3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Rolandsen Skrevet 26. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2007 hmmm... mystisk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 sjekk versjon Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Rolandsen Skrevet 27. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2007 Samme som du Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken Andersen Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Slett, og reinstall. Hadde samme problemet før, men funker fint nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. L. Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Er det bare meg eller er det utrolig tregt å laste ned fra Avsim nå for tiden??? Laster ned en fil her nå med 16kb/s ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolf Arne Beck Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Var det i går også når jeg hentet ned ServInfo. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.