Gå til innhold

Mytravelvirtual.org åpner dørene......


Karl Mathias Moberg

Anbefalte innlegg

.... på fredag kveld kl 23:59!

 

Jeg har gått rundt å lurt på om jeg skulle annonsere dette her ennå, men siden det er onsdag idag, og ikke så alt for lenge igjen, velger jeg å gjøre det..

 

MEN! Jeg ønsker å forbeholde meg retten om å kunne utsette åpningen noen timer, hvis det er noen få bugs igjen o.l.

 

Men ihvertfall! Etter ca 3 mnd jobb, er endelig mytravelvirtual.org ferdig! VI er basert på Mytravel airways, som operer ut av norden, så flåten består kun av Airbus! Vi har flere hundre ruter i databasen, med sommerrutene på vei inn! (Kun vinterruter akkurat nå..)

 

Jeg har fortsatt litt planer for flere funksjoner, blant annet assigned flights, men er litt usikker på den ennå.

 

Akkurat nå er det manuelle pirep systemer, men vi har planer om å bruke fsacars senere! "" (Dog, det er IKKE lett å få det til å funke.. "" )

Vi har og ett training center, hvor de som ikke er veldig kjent med Airbus kan få tildelt en instruktør som kan hjelpe med alt fra MCDU til prosedyrer (forhåpentligvis! "" )

 

Men ihvertfall! Velkommen til www.mytravelvirtual.org, fredag 16. Mars 2007, kl 23:59! ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CET = Central European Time...

Sjekk gjerne ut http://no.wikipedia.org/wiki/Central_European_Time om du ennå betviler min kunnskap.

 

Central Eastern time finnes ikke :P Det du nok tenker på er EST. Eastern Standard Time som bruker i new york og omegn.

 

--thomas

 

Det er riktig.. Central European Time er det samme som GMT +1 eller UTC +1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...