Karl Mathias Moberg Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 .... på fredag kveld kl 23:59! Jeg har gått rundt å lurt på om jeg skulle annonsere dette her ennå, men siden det er onsdag idag, og ikke så alt for lenge igjen, velger jeg å gjøre det.. MEN! Jeg ønsker å forbeholde meg retten om å kunne utsette åpningen noen timer, hvis det er noen få bugs igjen o.l. Men ihvertfall! Etter ca 3 mnd jobb, er endelig mytravelvirtual.org ferdig! VI er basert på Mytravel airways, som operer ut av norden, så flåten består kun av Airbus! Vi har flere hundre ruter i databasen, med sommerrutene på vei inn! (Kun vinterruter akkurat nå..) Jeg har fortsatt litt planer for flere funksjoner, blant annet assigned flights, men er litt usikker på den ennå. Akkurat nå er det manuelle pirep systemer, men vi har planer om å bruke fsacars senere! (Dog, det er IKKE lett å få det til å funke.. ) Vi har og ett training center, hvor de som ikke er veldig kjent med Airbus kan få tildelt en instruktør som kan hjelpe med alt fra MCDU til prosedyrer (forhåpentligvis! ) Men ihvertfall! Velkommen til www.mytravelvirtual.org, fredag 16. Mars 2007, kl 23:59! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond Meier Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Lykke til Bare synd det ikke finns bra "småbusser" der ute. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders johansen Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Opening Friday 16/3-2007 at 23:59 CET! CET? Så vidt jeg har forstått det ligger vi i tidssonen GMT +1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaf Ghanizadeh Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 GMT +1 er vi i. CET er vel Central Eastern Time. Altså tiden på USA's Østkyst. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Johannessen Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 CET = Central European Time... Sjekk gjerne ut http://no.wikipedia.org/wiki/Central_European_Time om du ennå betviler min kunnskap. Central Eastern time finnes ikke Det du nok tenker på er EST. Eastern Standard Time som bruker i new york og omegn. --thomas Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexander Storvig Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Central Eastern Time. "Central" og "Eastern" motsier hverdandre. HeHe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Flikkeshaug Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 CET = Central European Time... Sjekk gjerne ut http://no.wikipedia.org/wiki/Central_European_Time om du ennå betviler min kunnskap. Central Eastern time finnes ikke Det du nok tenker på er EST. Eastern Standard Time som bruker i new york og omegn. --thomas Det er riktig.. Central European Time er det samme som GMT +1 eller UTC +1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas F Berger Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Gleder meg og lykke til! Dere får i hvertfall 1 medlem meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Barreng Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Kanskje jeg også hopper på etter hvert,er ikke hjemme under åpningen.Dette blir spennende. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Haabeth Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Ligger det noen bra MyTravel painter ute da? Til feks. PSS og Wilco Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Ligger for rutebussen men for langdistanse bussen så er det bare de gamle. (kan jo fly nye med britisk reg) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Mathias Moberg Skrevet 14. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2007 Ligger noen painter ute på nettet ja, men de fleste til iFDG sin airbus, (!!! Noe vi annbefaler at du gjør, altså merger iFDG og PSS !!!) den er gratis, og bra å fly! Til A330, er det ikke så alt for mange ute nei, men POKSY har noen i gamle farger.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audun Braastad Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Ikke så lenge igjen til åpning nå Funnet ut om det blir noen forsinkelser enda? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Mathias Moberg Skrevet 16. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2007 Har fått fiksa alt her nå! Skal bare flytte en fil, så er det åpent! Så blir ingen delays nei! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard .L. Hovde Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Jeg skal registrere meg Digger og fly charterturer.. Hehe 9 Min igjen nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audun Braastad Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 6 minutter nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Mathias Moberg Skrevet 16. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2007 Haha! Hva skjer med at 4-5 personer driver nedtelling for meg på MSN! + To her! EDIT: 3min igjen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audun Braastad Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Siden er åpnet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard .L. Hovde Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Da var den åpen! Skal registrere meg. Edit: Får en 404 når jeg prøver.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaf Ghanizadeh Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Skulle ikke dere bruke Mytravel sitt design på siden? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Mathias Moberg Skrevet 16. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2007 Nei, fikk ikke lov, uansett er det stygt.. 404 errroren skal fikses, bare fjern beta fra linken i adress bar.. EDIT: Fikset Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audun Braastad Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Gøy å se på pilot-lista som bare øker og øker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard .L. Hovde Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Sånn ja.. Nå tar jeg og leger meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gert Andreas Barring Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Ikke for å klage, men My Travel flyr fra Værnes også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Mathias Moberg Skrevet 16. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2007 Vinterruter? Skal være rett ruter, det er disse vi har fått fra mytravel selv! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gert Andreas Barring Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Ok tenkte ikke på at det var vinterruter nå Vant til My Travel på spotting skjønner du, men spotter bare på sommern. My mistake Får vell benytte Oslo da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Mathias Moberg Skrevet 16. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2007 Hehe! Hm, har fikset litt små bugs rundt om kring på sia, ikke sikkert folk har lagt merke til det dog! EDIT: Etter litt effektiv feilsøkning, fant jeg nå feilen, og forumet skal nå virke! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Syns det er for lettvint og bli medlem,du burde sette noen krav til pilotene som f.eks en teoritest og utsjekk på flytypene..Men ellers ser jo nettsidene grei ut. Bare min mening. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Mathias Moberg Skrevet 17. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2007 Ja, tror allerede jeg har sett en bot.. Skal lage en email validiasjon etterhvert.. Eventuellt en prøve som du sier. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMO Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Jeg tror nettopp jeg fant en bot jeg også Frazer et-eller-annet. Tør tippe på bot ja! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.