Gå til innhold

2 x UÅPNEDE FSX til salgs.


Olaf Ghanizadeh

Anbefalte innlegg

Han mente at det ikke var noe bedre enn den forrige versionen.. Han er vistnok veldig aktiv i flysim miljøet

 

...hehe. Stakkars uvitende tu11ing.

PS: syns og at prisen var litt rar til og være bruktsalg. Sett de ned en 50-lapp...eller 49 "", så blir du sikkert kvitt dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var innom elkjøp i nabobyen her.. og han selgeren jeg snakka med sa at FSX ikke var vært CD*en og papiret boksen var laga av

 

For det første så var du innom Elkjøp. Nesten en grunn i seg selv at vi ikke skal tro på det.

En annen sak er at slike ting kan være smak og behag. Personlig bruker jeg fortsatt FS09, da dette fungerer til mitt formål.

 

Men uansett. Hva vedkommende fortalte deg på Elkjøp, var mer eller mindre ren bull.... ""

Hvis han også var en aktiv simmer, hadde vi vel sett vedkommende her? ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette minner meg om han som satt inne med en flybillett som han ikke kunne bruke. Men FULL pris, det ville han ha. Nei, skal du selge noe, så må du gå langt under disk-prisen. Og i tillegg belaster du kunden med porto også. Ca 50 - 60 .- Det blir mye over 10 % av din forlangende slagspris.

Rettelse; Du er villig til å ta 400,- ? Da blir porto prosentvis lavere, selvfølgelig !!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...