Øyvind Solheim Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Jøss, så 8 F-16 over Sandefjord i formiddag. Ikke sett disse maskiner på et år her i sørfylket tror jeg. Siden det også var på nyhetene, må det ha vært en begivenhet for både piloter og ground-crew. Godt gjort. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Hørte dem her også, fløy også en Orion over her i går, håper det fortsetter sånn! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Grindvoll Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 8-shippen fløy selvfølgelig over LKSK i dag på vei tilbake til Ørland. Pen formasjon; og det er ikke ofte man ser de fly 8 i slengen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clamer F. Meltzer Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Men tenk så imponerende det hadde sett ut med en formasjon av 5 Orion og 3 C-130 f.eks. Det hadde vært stilig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Norheim Hagtun Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 en gang i skuddåret ser man to orion i formasjon her ute på andøen.. det er ikke så verst det heller;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Grindvoll Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Da hadde jeg blitt imponert... av... FLO/Luft Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaf Ghanizadeh Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Jeg hørte dem da jeg jobbet med mattetentamen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clamer F. Meltzer Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Har nå sett 5 Orion i formasjon Maaaaange år siden.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael A B Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 8-shippen fløy selvfølgelig over LKSK i dag på vei tilbake til Ørland. Pen formasjon; og det er ikke ofte man ser de fly 8 i slengen Fikk den også med meg, ekke ofte en ser slikt over bartebyen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Siden det også var på nyhetene, må det ha vært en begivenhet for både piloter og ground-crew. Nesten litt ille når "norske F-16 besøker østlandet" er nyheter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Gulliksen Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Har nå sett 5 Orion i formasjon Maaaaange år siden.. Jeg har et gammelt bilde av fem Orion i formasjon, tatt fra taket av hangar G i ca. 1980 ... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clamer F. Meltzer Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Jeg har et gammelt bilde av fem Orion i formasjon, tatt fra taket av hangar G i ca. 1980 ... Det er nok samme formasjonen Faren min har noen bilder hjemme av formasjonen tatt fra luften. Dsv. har tiden tæret litt på dem, men artig likevel! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.